Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '15

 
Kategori
Deneme
 

Aşka çeyrek kala

Girdin kalbime tamda çeyrek kala aşka , nasıl oldu bilmiyorum,çok mu kurumuştu yapraklarım, bu bir işaret miydi SEVGİLİM! senin bana gelmen için, atılması gereken bir, kurşun muydu canım; inan ki tam isabet etti, kalbimi vurdu.!
 
Ah sevgilimmm… !
Biliyor musun; aslında hep yeşilim ve ben sen gelmesen de hep sendeydim, kendimi sana teslim etmiştim. İçimde ki,en küçük beni bile sana bırakmıştım sonra ne oldu bilmiyorum tüm benleri aldın ve beni terk ettin beni kuru yapraklara teslim ettin.. 
Ama şunu unuttun, ben mevsimlerin en güçlüsüyüm ! hatta, hatta kraliçesi ben senin sonbaharınım..!
Ben aşk kadınıyım, her şarkıda gülümseyen aşkı özleyen,sana gönlünün en ücra köşelerini bile açan kadınım HADİ SEV BENİ.. !
Tam da susuzluğum kurumuştu, bak geldin öyleyse sev beni. 
Beni geçmişteki sevgiler gibi sev, beni kılıçların en şiddetli vuruşları gibi sev ! 
 
Hatta en eski taş plaktaki hiç bozulmadan ÇALAN o eski şarkı gibi .
Sen sevmeseydin ve sen gelmeseydin eğer, yine tüm sensiz geçen yıllarımdaki gibi yine ben sevecektim kendimi.. 
Hatta yine bu sevgililer gününde de süslenip geçip  de aynanın karşısına seni seviyorum DİYECEKTİM.,! kime mi ? kendime, kendi kendime 
Söylesene sen gelmeseydin, tam şimdi tam AŞKA ÇEYREK KALA ben ne yaparım o soğuk seni seviyorumlarımla,
Yine deli diyeceklerdi bana… 
AH SEVGİLİM yalnızların kaderi hep deli diye anılmaktır.. 
Ama bak sen geldin tam da aşka çeyrek kala bana geldin,.
Yalnız değilim artık bu okyanusta bu soluksuz dalgalı denizde, dinlenebileceğim bir liman oldun bana 
Öyleyse HOŞ GELDİN, HOŞ GELDİN… 
Her siyah gecede gözlerini hayal ettiğim, nefesini özlediğim 
Elleri sıcak mı dediğim HOŞ GELDİN…. 
Gözleri benimkine uygun mu dediğim 
Yeşil gözlerini sevdiğim.. diyar diyar gittiğim, en güzel mavileri bulduğum HOŞ GELDİN…DESEM Mİ SANA seni seviyorum.. !
Hatta çok çok seviyorum.. 
Rüyamda da sevmiştim, tüm hayal kırıklıklarımda.
Tüm geçtiğim ıssız sokaklarda.
Tüm diğer aşklarda, benim olmayan başkalarının soluksuz yaşadığı 
Ah sevgilim ama ben yalnız geçen her sevgililer gününde senin provanı yaptım.
Sevdim seni, sen gelmeden sevdim, sana aşık olmuştum.
Sadece gelmen kalmıştı bana şimdiyse geldin 
Ne de iyi yaptın hoş geldin, gözleri liman sevdiğim !
Elleri ilaç sevgilim HOŞ GELDİN DÜNYAM. 
Geleceğim sonbaharlarım, 
SEN BENİM kışın bittiği yerdeki son yağmurlarım,
son yürek çarpıntılarımsın.
HOŞ GELDİN SEVGİLİM 
Nihayetin de sen benim tükenmeyen şarkılarımsın.. !
AH sen eskimeyensin, sen hep yağansın, gecemsin gündüzümsün… !
Ah tam da sevgililer günü unutmadın geldin 
ÖYLEYSE HOŞ GELDİN !
Senin için şemsiyesiz gezdim, ıslandım senin için tüm soğukları aldım içime üşüdüm !
ÜŞÜDÜM SEVDİĞİM BEN ÜŞÜDÜM senin sevdiğin var ya üşüdü tüm sensiz geçen KIŞLARDA ÜŞÜDÜ… seni özledi olsun şimdi geldin ya… 
YETER ONA BU AŞK SEVGİLİM 
AŞKA ÇEYREK VAR VE SEN GELDİN 
ARTIK TÜM SENİ SEVİYORUMLAR SANA, SENİN EN ÜCRA KÖŞELERİNE BİLE,
UYKUSUZ GEÇEN HER GECENE 
YALNIZ UYANDIĞIN HER SABAHINA..İÇİNDEKİ NEHİRSİZ HER ÇÖLÜNE 
SEVGİLİM HERŞEYİ, BOŞ VERELİM AŞKA ÇEYREK VAR VE SEN GELDİN.. !
 
BEN SENİ ÇOK SEVİYORUM.
SEVGİLİER GÜNÜ YARIN VE SEN BENİ YALNIZ BIRAKMADIN ÖYLEYSE SEVİYORUM SENİ… 
HOŞ GELDİN AŞKA ÇEYREK KALA HOŞ GELDİN SEVGİLİM.!. 
 
 
HATİCE NİLÜFER DİRİLEN
======================================== 
 
Toplam blog
: 24
: 217
Kayıt tarihi
: 06.08.12
 
 

Ben sevgiye ve iyiliğe güvenen, bu hayatta en güzel şeyin mücadele ve hayallerinin peşinden gitme..