Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Askerlik meşakkatli bir görevdir.

Bir kaç günden beri medyada yeni bir yıpratma kampanyası başlatıldı.

Askeri kampta öğrencilere eziyet yapılıyormuş!

Üsteğmen rütbesinde olduğu tahmin edilen subaylar tarafından, önceden isimleri tespit edilen öğrencilere sistematik bir yıldırma uygulaması yapılıyormuş.

Dün gece Ülke Tv'de de bu konuyla ilgili yayına şahit oldum!

Askeri öğrencilerin yaz kampları vardır! Buralarda öğrenciler doğa ile başbaşa bırakılır . " Hayatı idame eğitimi" denir bu tür eğitime. Amaç, kişinin kendine güveni sağlaması, korkularını yenmesidir.

Yaz kamplarını Kızılay kampı ya da yaz tatili gibi umanlar için hayal kırıklığı demektir bu!

Haliyle de isyan etmeleri normaldir!

Bana biri " Sırtımızı güvenle teslim edeceğimiz kardeşlerimizi yetiştiriyoruz!" Demişti!

Bu çok önemli!

Sırtını dayanamayacağın kabiliyete ve ehliyete erişmemiş biriyle kim yoldaş olabilir?

Her işte böyle değil midir?

Hele askerlik?

İşte askerliğin önemi burada!

Çalıların üzerinden de alçak sürünme geçeceksin, havuza da atılacaksın!

Dizlerin de kanayacak, dirseklerin de!

Yoksa askerliği tören kıtasından ibaret sanmak olur bu!

Gençler böyle zannetmişler!

Babaları anneleri de inanmış!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..