Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Mustafa Çifci Aşk Yazarı

http://blog.milliyet.com.tr/mustafacifci

10 Ocak '14

 
Kategori
Kitap
 

Aşkım Gözyaşı Oldu

Aşkım Gözyaşı Oldu
 

Aşkım Gözyaşı Oldu


Onunla birlikte olduğumda, yüreğinin en dip köşelerine, acılarının çöreklendiği yere doğru düşüyordum.  Bana çok benziyordu. Benim de yalnızlığım vardı. Benim de yüreğimin en dip köşelerinde acılarım vardı. Benim de gözlerimin ardında saklı kalan ve her gün iyileşmesini umut ettiğim halde iyileşmeyen yaralarım vardı. Unutmak istediğim halde, unutamadığım, her gün daha da kanayan, sızlayan yaralarım vardı. Onun yanında acılarımı unutuyordum. Sanki ortak bir kaderi paylaşmış gibi yaşadıklarımızın birbirine benzediğini gördükçe, ona daha çok bağlanıyordum. Sanki ortak yönlerimiz onu sevmemi emrediyordu.

 

Her güzelliğin arkasında bir ayrılık sevdası olurdu. Ve her güzellik, içinde bir kötü niyeti, her kötülük de güne çıkmamış bir iyilik taşırdı.

 
Toplam blog
: 297
: 523
Kayıt tarihi
: 16.04.13
 
 

Yazılarında insanı derinden etkileyen yoğun bir duygusallık, hüzün, karamsarlık ve yalnızlık vard..