Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

08 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Aşkım

Aşkım
 


Öyle derin bir sevdayla,

Aşkla tutulmuştum ona...

Ulaşılması hiç de kolay değildi oysa!..

O benim dünya güzelimdi,

Herkesin elde edebileceği türden de değildi!


Resimleri de vardı bende aslında,

Lâkin onun güzelliği suretinden ziyâde aslında!

Hiç üşenmez, kilometrelerce yol giderdim,

Aslını yakından bir daha görsem derdim.


Bir mağazada dururdu ki, öyle havalı,

Öyle masum, öyle sevimli ve öyle çekici...

Karşısına geçtiğimde gülümserdi.

Gün ışığıyla dahi parlardı aksamları,

Öne çıkmış iki uzvuna takılırdı gözlerim...

En uzunundan, derin bir iç çekerdim.

Öyle çarpıcı, öyle şehvetli ve öyle ihtiraslı!


Yılmadım, yıllarca peşini bırakmadım...

Azmettim, elde ettim,

Sonunda sahip oldum...

Ve o artık benimdi.

Bir süre okşadım, sevdim...

Kem gözlerden sakındım...

Onu arabalarla dolaştırdım...

Ayakları yere basmadı gezerken,

Hep ama hep kucağımda taşıdım.


Çok sevdim ya, ona zevkle vurdum da!..

Vurmak zorundaydım ne kadar kıyamasam da!..

Duramazdım her darbede milleti ayağa kaldırsa da!..

Sevgiyle dövmek böyle bir şey olsa gerekti...

O benim yaşamımın rengi,

Aşkına doyamadığım tek sevgilimdi!


Bu nasıl bir ilişki ?..

Nasıl bir sevda diyorsunuz belki...

İngilizler ona dram diyor...

Aşk hikâyesi halbuki!..

Hâlâ çıkaramadıysanız kendisini,

Bilemediyseniz ismini...

Elimden gelen, ancak göstermek olur resmini.


Bu sevda bitmez!..

Gelir sözün gerisi...

Metin sen bu şiire,

Nokta koy en iyisi.



27. 09. 2008


İşte O'nun Resmi >>> http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=65916

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..