Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Aşkın ağır bedeli

Aşkın ağır bedeli
 

Aşkın Diyeti; Olur mu.............


Aşk'ın,
Bitmeyen
Diyetini ödeyerek geldim.
Bataklığa saplanan yarınlar,
Acımasızca
Kamçilanan
Berrak seviler.
Anlamlı, anlamsız
Gecenin geç saatleri
Beni bekler.
Yitik hayatın içinde
Kendimi arıyorum.
Seni
Rüyamda gördüğüm gecelerde,
Kabuslar beni
İpe çekerler.
Acıları mesken tutmuşum.
Her Günbatımında
Kayboluyorum.
Boğazın
İki yakasını birleştirdim.
Sahil boyu banklarda,
Anılarımız el eleler.
Yakamozlar,
Yaşadıklarımıza
Şahittirler.
Bitmeyen
Diyetini ödeyerek geldim.
Aşkım;
O kadar büyük ki
Sığmıyor enginliklere.
Zamana karşı koydum.
Sen yaşıyorsun
Yüreğimde...
 

 
Toplam blog
: 741
: 219
Kayıt tarihi
: 06.12.09
 
 

Aslen Şebinkarahisar-Alişar Köyü-Killik Mahallesi İmamlar (Çakmaklar) Sülalesine mensup olan Şair..