Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '12

     
    Kategori
    Aşk - Evlilik
     

    Aşkın gücü

    Aşkın gücü
     

    Ne güzel gittin öyle,aşk gibi "anlık".


    Aşk ne demek sizce?
     
    Milyonlarca kelimenin karşılayamadığı, uçsuz bucaksız bir uçurum gibi sanki."Özlemek mi aşk, yoksa aramak mı, yitirmek mi aşk, yoksa bulamamak mı?" Sadece bir kelime olan "Aşk" ölmekten sadece iki harf az. Ölüm de sonsuzluktur aşk da.
     
    İnsanlar her şeyin en iyisini ister hep ve aşk da o kadar haindir ki nerede imkansız varsa onu seçer. Yorar insanı bazen, bazen mutlu eder, zaman zaman uyutmaz, bazı bazı özletir, telefonu verir eline "Ara hadi, ne duruyorsun!"der bir ses önce, sonra düşünürsün mesaj atmakla yetinirsin artık. Aslında atmak istediğin mesaj "seni çok özledim."dir ama sen "Nasılsın?" yazabilirsin işte, kimi zaman da böyle çaresiz bırakır aşk insanı.
     
    Aşk bir oyun mu sevgiliyle oynanan yoksa benzettiğim var bir tane "Rus Ruleti"   
     
    Aşk, küçük bir çocuğun elindeki şekerde midir, yoksa sadece hızlı koştuğunda çarpan o kalbinde mi? Aşk insanın her hücresindedir aslında.
     
    Aşkı bilebilir misiniz gerçekten, görseniz tanır mısınız? yoksa korka mısınız aşktan, geceleri uyuyamamaktan, çalmayan telefonlardan?
     
    Ben size bir şey söyliyim "Eğer gözyaşlarınızı ve uyumayı seviyorsanız aşka yanaşmayın, yoksa birer düşer göz yaşlarınız, kaybolur uykular, tükenir umutlar."
     
    "Pimi çekilmiş bir bomba düşün sevgili, elime verip aşkın o uçurumuna attın beni, artık ben de uçsuz bucaksızım sana olan o sevdam gibi."
     
    Toplam blog
    : 1
    : 495
    Kayıt tarihi
    : 24.06.12
     
     

    Aslında kalemimin güçlü olduğuna inanıyorum, yazmayı gerçekten seviyorum. Yazarken rahatlıyorum s..