Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Aşkın Hükmü

Zor işti bizimkisi,  

Suya değil, ateşe yazı yazmak gibiydi… 

Yana yana yazarken adına aşk denilen üç harfli kelimeyi 

Ne kadar çırpınsak da ateş kül ediyordu bu tek heceyi. 

Aşk bize yasaktı. 

Ben küçük bir kızdım büyük şeyler yaşayan,  

Sen tehlikelerin peşinde koşan koca bir adam… 

Ne yasakları kabullendik ne de yasakları reddedebildik. 

Dedim ya zor işti bizimkisi,  

Aşk bize yasaktı. 

Yasakları çiğnemek ise, suç… 

Attığımız her adım suç sayılırken,  

Aşkın hükmünü giymek,  

Bizim harcımız değildi. 

Dönüş zor olsa da,  

Gel teslim edelim bu aşkı 

Anksiyetesi tavan yapmış anlara… 

 

Duygu Oruç 

 
Toplam blog
: 19
: 374
Kayıt tarihi
: 17.08.10
 
 

Belli bir kimliğim yoktur benim, maden ocağında göçük altında kalan bir işçi, gözaltında öldürüle..