Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '20

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşkların Yarısı Karşılıksız

Hatta daha fazlasıdır, koca dünya seven seveni nasıl bulsun.

Ama işte nasıl oluyorsa sevdiğimiz kimse fazla uzakta olmuyor, ya da birini görüp beğeniyoruz sevgilimiz oluyor.

Görüldüğü gibi gönlün aradığını bulması o kadar da zor değil.

Aşkların karşılıksız olması adil değil bizim olmayacak birini seviyoruz. Hiç değilse gönlümüzü alsın bir kere sarılalım filan muradımız yerine gelsin!

Karşılıksız bir aşkım halime acıdı zahir doya doya bak dedi. Herkes böyle olmuyor karşılıksız bir başkası Dikmen’de kafama çantayı indirdi!

Para filan mı veriyorsunuz bizim de yan bakışımız yakardı. Üstelik yırtıktım, üçüncü dakikada elini tutardım, onca cesaretim abisinden kaçarken işime yaradı.

Aşkın hası karşılıksız olur; ben seni seviyorum ben de seni seviyorum, ne bu şimdi sipariş mi verdik. Kız çocukla pasta yedi benimle yemedi, hâlbuki aynı pastayı yiyecekti.

Gönül bu b… da konar diyorlar ya onun için kendime çekidüzen vermedim; yalanmış meğer yüzüme bile bakmadılar. Paçayı düzelttim de iki masa öteden yan yana çay içtik bari.

Aşkımız karşılıksızdı ama biz çok karşı karşıya geldik. Neyine âşık olduğumu bilemediğim üçüncü sevgilim karlı buzlu havada beni iki seksen uzattı. İkinci türbanlıyı takip ederken o kadar dalmışım ki beraber evine girmişiz. Babası hayırdır dedi, uyandım arkama bakmadan…

Karşılıksız aşklar karşılıksız kalır inşallah, en sonunda biri yüzük elinde geldi!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..