Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Aşkzede

Aşkzede
 

Asi bir arkadaş... Gizemi ve ironiyi seviyor... Eleştirisel de bir yaklaşımı var...

“Altı çizili yaşadım, yaşıyorum... İtalik fontlar kullanıp, yan yatarak konuşmadım. Virgüllerle hayatımı bağlamadım. Koyulaştırıp bağırmadım; “Ben buradayım” diye... Sadece satır aralarına sakladım kendimi ki cahil olan okuyamadı, bilgili olansa özetini çıkardı...”

Sevginin aşkın teknolojiye ve zamana yenik düştüğünü düşünüyor...

Onu teknolojik mektuplarımıza eklediğimiz, “smiler” lerle vurduk.
Eksik cümleler kurup anlamaya çalışmadan yayınladık.
Profil resmindeki bakışa kanıp uzaklaştırdık.

... şimdi diyorsun ki "sevgi nerede?"... sence nerede?..

Romantik aşık bir tarafı var...

Dalgalarım kabarsa senin gülümsemelerine doğru
Gülümsemelerin yansısa gece,
yakamoz olup kıyılarıma vursa.
Balıklar oynasa içimizde, kıpır kıpır
Yakalanmasak ağlara...

Bazen kendini köşeye sıkışmış hissediyor...

... satır başlarımın,
aklının,
gözlerinin
sözlerinin
köşesindeyim...

Aşkzede... Temkinli olmayı tercih ediyor...

... ben o yollarda değilim, bulamazsın, bulupta varamazsın...

... yıllar geçmiş bak
sevdalar yaşanmış
bensiz sensiz, onlu bunlu
dur artık...

Bazen deli düşüncelere kapılıp akla zarar hallere giriyor...

... sadece aldım parçalarımı elime,
bir duvara resim yazdım, diğerine yazı çizdim.
Bunları da çarpıştırdım... deli oldum...

BEN’le kavgası var... Aklı karıştığında felsefeye bağlayıp okuyucunun da aklını karıştırmayı, BEN’i sorgulamaya itmeyi seviyor.

... Bana sözü edilen ben Ben’den daha iyi olamaz! Bu durum çok sempatik görünmese de Ben’i anlamak için uğraşmıyorum... Gülümseyip ayaklarından çivilendiğin yerde, Ben’i gülüşlere terk ediyorum... Sonuçta bir önceki günden daha az düşünen, daha az zeki bir Ben’i kabullenemeyeceğimden bende ki değişime de izin veriyorum... O aynı Ben değil!

:) Bize beyin jimnastiği yaptıran Sayın yazarım Uğur IŞIK’ın şiirlerini yazılarını okumak isteyenler için adresi;

http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=1768375&rn=A4

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..