Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '09

 
Kategori
Deneme
 

Aslında Fazla Söze Gerek Yok!

Aslında Fazla Söze Gerek Yok!
 

Aslında söylenecek fazla söze gerek yok... Uzun uzun paragraflara da ihtiyacım yok benim... Hayat gibi çok kısa sözüm...

Birgün yüreğimi tamamen senden arındırdığım gün...

Bende kalanlarla ben yeniden mutlu olacağım...


Sensizliği senin yanında değil, sensiz mutlu olduğum zamanları, sevgiyi yitirmiş yüreklerin yanında arayacağım...
"Hani derler ya Kadınlar ağlama için bir erkeğin omuzuna ihtiyaç duyarlar."

Bu aslında size sunulan ince bir iltifattır...

Anlayana... Ama başı dolu kadınlar, erkeğin omuzuna ağır gelir... Ben bu yükü alıyorum artık omuzlarından...


Mutluluk artık benim içimde... Mutluluk kullanmasamda ikinci soyadım hayatımda... Yavaş ta olsa koşuyor arkamdan... En azından düşmüyor artık gönül yolumdan... Şimdi bütün yollarını asfaltlıyorum hayatın bana gelen çukurlarını kapattım... Yollar renkli artık çağa ayak uydurdum... Çizgilerimi çektim net bembayaz ve düz... Yürüyüyorum artık kendim, çizdiğim kendi çizgimde dümdüz...

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..