Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '08

 
Kategori
Güncel
 

Atatürk ve Mustafa

Atatürk ve Mustafa
 

YÜCE ATAMIZ


26 Haziran günü böylesi bir yazı yazmıştım.

Uçunun nerelere dokunacağını o günlerde bilemediğimiz bir konu hakkında....

Atamızı anmak ve unutmamak, unutturmamak uğruna çalışanları takdir ederek.

Bugün o yazıyı yayınlamak istiyorum.

Ancak yeni bir Atatürk çalışmasını huzura getirenleri anmadan da geçemeden...

Evet ”MUSTAFA” GÜNDEMİN ÇALIŞMASI...

Atasına yürekten sadık biri olarak bu çalışmayı sinemadan izlemek ve Can DÜNDAR’a bu yolla para kazandırmak istemiyorum.

ÇÜNKÜ;

Üzerinden reklam yapılacak biri değil benim ATAM....

Para ve şöhret kazanmak için malzeme olacak biri değil benim ATAM!

Birilerinin tartışma konusu olacak yaşama sahip değil benim ATAM!

BUGÜN VARSAK MUSTAFA KEMAL ATATÜRK’TENDİR...

RAHAT BIRAKIN O’NU...

TİRAJLARLA ÖLÇMEYİN...

YÜREĞİNİZDE YAŞATIN.....

“Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız, bu kâfidir.” ATA’ mızın bu sözünü kendine düstur belleyen bir kadın sanatçımız , bir hedef doğrultusunda , Atatürk’ü canlandırma hazırlıklarında bugünlerde....

Nurseli İDİZ.... Atatürk’ü filmler , diziler ve reklam filmleri nedeniyle bir çok ünlü canlandırdı biliyorsunuz...

Makyajla çok başarılı olanları da vardı, benzetme amacı gütmeden sadece rolünü hakkıyla oynayanları da vardı, bu sanatçılardan....

Ancak bu güne dek bir kadın Atatürk’e benzetilmeye çalışılmadı hiç...

Nurseli İdiz’in bir projesi varmış.

Birçok kadın dernekleriyle birlikte Cumhuriyet kadınlarının sesini duyurmak amacıyla tüm Türkiye’yi dolaşacak bir defile hazırlıyormuş. Defilenin adı “Cumhuriyet Kadınları”...

Defilenin ilk ayağı Keşan- Erikliymiş...

Bunun sebebi ise buranın Atatürk’ün aldığı ulusal birlik ve mücadelenin karar yeri olması... Projenin ilk ayağında Nurseli İdiz, Atatürk’ü canlandırırken, projenin diğer kısımlarında bir başka ünlü Atatürk’ü canlandıracakmış .

Planet Ajans’ta, Faruk Saraç’ın hazırladığı kostüm ve Arzu Yurter’in makyajıyla Yurdaer Öztürk’ün objektifinin karşısına “Atatürk” olarak geçen sanatçı , eleştirileceğini düşünüyor; ancak ATA’mızı canlandırmakta çok da başarılı olacağına inanıyor. (Kaynak : Milliyet)

Hatta teklif alırsa bir filmde Atatürk’ü oynamakta da iddialı.....

Ben gerçek sanatçıların her role bürünebileceğini inancındayım....

Cinsiyet farkı gözetmeden...

Ya da kurallar ve kanunlar ileri sürüp oyunculuklarına sınırlamalara getirmeden...

Tebrikler Nurseli İdiz’e...

Umarım başarılı olur.....

Atatürk’ü unutmamak ve unutturmamak isteyen insanların var olması arzusuyla....

Arzuliden....

 
Toplam blog
: 77
: 2768
Kayıt tarihi
: 17.07.08
 
 

Her şey ya da hiçbir şey... Ben misali gailesi olanlar, bir arzunuz varsa yaşamdan arzuliden arzular..