Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '08

 
Kategori
Güncel
 

Ateş düştüğü yeri yaktı!...

Önceki gün ABD İstanbul Baş Konsolosluğuna silahlı saldırı gerçekleştirildi. Bu saldırıda asıl hedef Amerikan konsolosluğu olarak açıklandı. Ben bu saldırıyı yapanları şiddetle kınıyorum.

Polis teşkilatına iki kardeşini veren bir polis yakını olarak bu acıyı kendi acımız olarak algılıyorum.

Hedef kim ya da kimler olursa olsun bu olayda yüreği yanan, şehit olan Türk polisidir. Saldırı esnasında elçiliğin koruma görevlileri içeri kaçarak canlarını kurtarmış, kahraman Türk polisi ise canını feda etmiştir.

Bu saldırı direkt olarak Türk polisine yapılmadı.

Bu hain saldırı daha önce kamplarında esri tuttukları terörist ve onun örgütü tarafından Amerika’ ya karşı yapılmıştır.

Maalesef yüreği yanan bizim polisimiz oldu.

Biz öyle büyük bir milletiz ki;

Başkaları için canımızı seve seve feda ederiz.

Hele uğruna can verdiğimiz bizim himayemizde ve ya bizim ülkemizde görev yapan yabancılar ise biraz daha önemle görevimizi yaparız.

Misafire gelen zarar bize gelmiştir diyerekten önce misafirimizi koruruz, sonra gerekir ise canımızı misafirimiz için feda ederiz.

Bu kez de yine böyle oldu.

Dünyanın en iyi korunan yerlerinden olduğu söylenen bu elçilik binası, her ne hikmet ise böyle bir saldırıya hedef oldu.

Sadece hedef oldu.

Yara almadı.

Çünkü kendisini koruyan asil Türk polisi saldırıyı göğüsleyerek üç teröristi öldürmüş, bir tanesi de aracı ile kaçmayı başarmıştır.

Saldırıda kahramanca mücadele eden kahramanlarımız, ne yazık ki üç şehit vermiştir.

Acımız büyük,

Ateş düştüğü yeri yaktı bir kez daha,

Amerikalılar sağ salim viskilerini yudumlamaya devam ederken, Türk polisi ise üç şehit verdi.

Bu şehitler Türk polisinin ve Türk askerinin verdiği ne ilk, ne de son şehitler olacaktır.

Ülkemize musallat olan terör, hangi yönden, kimden, hangi dinden, ırktan ve dilden olursa olsun mücadelemiz devam edecektir.

Terörü maşa olarak kullananlarında elbet bir gün canı yanacaktır. İşte o zaman ateşin düştüğü yeri yaktığını göreceklerdir.

Ülkemizin birlik ve beraberliğe muhtaç olduğu bu günlerde, hepimiz kenetlenmeliyiz. Devletimize ve milletimize saygı göstermeliyiz diye düşünüyorum.

İç ve dış odaklardan ülkemizi korumalıyız.

Ben şehit olan polislerimize Yüce Allah ‘tan rahmet, kederli ailelerine ve Türk Polis teşkilatına baş sağlığı diliyorum.

Yaralılarımıza da Allah ‘tan acil şifalar diliyorum.

Başımız sağ olsun.

 
Toplam blog
: 72
: 652
Kayıt tarihi
: 11.06.08
 
 

1966 Adıyaman doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimimi aynı şehirde okudum. Ankara Üniversitesi'nden..