Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

24 Aralık '10

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Atık malzemeden de sanat mı olurmuş demeyin!

Atık malzemeden de sanat mı olurmuş demeyin!
 

Sergiden


Atık malzemenin sanata dönüşümü AKM'de sergileniyor...

Atık malzemeden sergi açtılar…

Büyükçekmece Halk Eğitim Merkezi Atık Rölyef Atölyesi’nin sergi açılışını Büyükçekmece Belediye Başkanı Dr. Hasan Akgün ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Avni Sandıkçı yaptı.

Eğitmenliğini Erol Buga’nın yaptığı sergi açılışında konuşan Büyükçekmece Belediye Başkanı Dr. Hasan Akgün “Büyük sabır ve incelik isteyen rölyef sanatını icra eden ve bu kadar güzel eserleri ortaya çıkaran sanatçılarımızı tebrik ediyorum” dedi.

İçinde emekli yarbaylar, pilotlar ve mimarların da bulunduğu öğrenciler çalışmalarında geri dönüşümü mümkün olan atık malzemeleri kullanıyorlar.

Yaklaşık yüze yakın eserin bulunduğu sergide; Merve Şaki, Zeliha Döner, Sevinç Güner, Recep Gürdil, İlknur Tezcan, Nihat Kalpakçı’nın eserleri bulunuyor.

Sergiye Halk Eğitim Müdürü Hüseyin Daştan’ın yanı sıra kalabalık bir vatandaş topluluğu da katıldı.

Sergi Büyükçekmece AKM İbrahim Çallı Sanat Galerisi’nde 27 Aralık pazartesi gününe kadar gezilebilir.

Ben gezdim gördüm ve düşündüm...

Sizlerede tavsiye ederim..

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..