Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Avşa akşamları

Avşa akşamları
 

avşa


Besteleyen olursa, bu bir güftedir (Balcı'ya sorarsanız köftedir!):


Avşa akşamları

Bir yaz akşamıydı birgün Avşa'da
Elini ilk tuttuğum an
Deniz kenarındaydık
Havada bulut yoktu
Parlayan yıldızlar çoktu
Elini tuttum
Şiirler okudum, alnından öptüm

Sonra sen evine gittin
Ben sabaha kadar bir galon adakarası içtim
İçtikçe kendimden geçtim

Avşa geceleri güzeldi, yıldızlar da güzeldi
Ama kızlar daha güzeldi
Avşa denizin ortasında
Deniz , Avşanın ortasında
Deniz, kalbimin ortasında

Ateş yakardı kumsalda gençler
Uzaklardan havlardı başıboş köpekler
Ağlardı kucaktaki bebekler

***
Mehmet Celalettin Avus- Büyükada

http://www.izlesene.com/video/muzik-avsa/1148954

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..