Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Avuçlarına sakla beni...

Sakla, Avuçlarına Sakla Beni...

I)

Nerdesin cancağızım, kalbimin muskası!

İsminin harfleri tesbih taneleri gibi dağılır mısralara.

Kalem bir hançer olur o an, /

saplanır bağrına kağıtların.

İki elimde on meşale/

karanlık bir şiirin kayıp ormanlarında/

ararım çocuk yüzünü, gülüşünü, nerdesin...




II)

En ışıksız akşamında bu son çocukluğumun,

-ki artık eskiyen yüzümden takvim yaprakları düşer-

rüyanın ve gerçeğin ötesinde/

koyu bir gölge gibi belirdi siluetin/

perdelerin rüzgar semahıyla...



Gözlerin vardı ışıl ışıl, neşeli,

dudaklarında mosmor bir tebessüm, /

gördüm!

Yürüdüm beni diplere çağıran sesine doğru/

ayaklarımı yutarken gecenin kirli ağzı!

Senin başladığın yerde son buldu bedenim!

Ellerim olsalar, saçlarına tutunacaktım./

Sesim olsa gitme kal diyecektim sadece...

Gittin, penceremde bir uçurum büyüdü!

Gittin, bir intihar çizdim bileklerime...




III)

Her suskun mevsiminde hayatın;

şairlerin yüreği sararır ağaçlarda,

ve çiçekler küser kendi rengine.

Şairlerin ve çiçeklerin küs olduğu mevsim, /

bu sonbahar, /

senin yüzüne benziyor en çok...



Kirpiklerine kuşlar konuyor sabaha karşı, /

yumuyor bitkin gözlerini tedirgin güvercinler/

öpüldükçe gözlerini yuman kadınlar gibi;/

güneşi yeniden doğurmak için...

Yağmur türküleri biriktiriyorum yanaklarında,

ismimi dudaklarından savuruyor bir rüzgar...

Bu sonbahar/

senin yüzüne benziyor en çok...


IV)

Gözkapaklarının ardına gizlediğin dolunay/

düşer dipsiz mavilerine uzak denizlerin...

kalbindeki kurt ölüleri kanatır yalnızlığını,

kanın şarabım olur teninin gümüş kadehinde...

Sana/

acıdan başka birşey vaadetmeyen/

ellerimi uzatıyorum,

eti parçalanmış parmaklarınla ger çarmıha!

İçindeki azraili uyandır, / içindeki celladı;/

ve öldür, öldür beni /

sakla, avuçlarına sakla...



ömerbesimyaviç 

 
Toplam blog
: 4
: 1008
Kayıt tarihi
: 12.02.11
 
 

Teknik Üniversite'de İnşaat Mühendisliği öğrencisiyim. Yegane ilgi alanım edebiyat. Şiirin eroind..