Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

20 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Zaten seviyorum

Zaten seviyorum
 

Merhabalar,

Şiir defterimin solgun sayfalarından bir şiir daha,
Sizlerle paylaşmak istedim.

SEVMEK

Serin damlalar geliyor üzerime,
Beni ağlatmak içinse aldırmıyorum,
Soğuk rüzgarlar esiyor yüzüme,
Beni üşütmek içinse üzülmüyorum,
Bir ateş yanıyor uzaklarda,
Ben buradan yanıyorum,
Beni seviyormusun diye sorma,
Ben zaten seviyorum.


Sonsuz sevgiler herkese, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


Not:Şiir alıntıdır.

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...