Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Aylar 11: Kasım

Aylar 11: Kasım
 

Günler geriye doğru işlemekte
Molla Kasım saymakta günleri birer birer
Hani neredeler senin söylediklerin
Çağırdıkların, gelenler, gelmeyenler…

Sormak boşuna, şimdi çalışma zamanı
Karıncalarıyız ömrün
Kuş sesleri yok
Yollarda çamurlarla boğuşma zamanı
Sobaya kömür, tahta parçası alınmalı
Halılar serilmeli, perdeler asılmalı
Yardım et, ne olur…

Kim sayıyor günleri geriye
İşte geldik bir noktaya geri dönülmez
Uykuyla uyanıklık arasında bir tren
Sesi bölmekte her şeyi
Ve hatta sevgiyi
Para olmadan saadet olmaz
Saadet bu yüzden mutsuz
Geçen Kasım’dan beri.

Bir Kasım günü nişanlandı
Bir Kasım günü evlendi
Bu yüzden düşman Kasımlara
Oysa Kasımların suçu ne?

Ah çocuk büyüyeceksin
Benim kadar olacaksın
Gel gör hayatın yükleri artmakta
Omuzlar çökmekte, sınav ağır…
Ve yalnızsın unutma…

Ne ana, ne baba, ne kardeş..
Bir Kasım günü
Sokaklarda iş aramakta
Ayaklarının tabanı çatlamış
Üstelik ev sahibi evden çıkarmış
Boşver dertlenme
Her şey bir gün çözülür
İş olacağına varır
Molla Kasım sana yardım elini uzatır.

Bana bak, nereden geldin
Kimsin
Hem dansetmesini seversin
Hem Cumaya gitmezsin
Ben senden kuşkuluyum
Dedi Kasım.

....................Erdal Ceyhan
 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..