Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Aynalar...

Aynalar...
 

Alışmışım bir kere,

Tiryakisi olmuşum senin,

Asker postası bekler gibi
Beklerim şiirin ilhamını...
Düşmüşse toprağa

Nasıl olsa yetişir...
Olgununda herkesin gözü kalır,
Ben alayım sözcüklerin hamını...
Nasıl olsa şaha kalkar kalem,
Tamamlar yarımını.

İlham gelsin diye...
Bugün uyanmak istemedim
Gözlerimi açmak istemedim
Rüyamda sen vardın
Bırakmak istemedim...
Kahrolası telefonlar,
Kapı zili çalıcıları...
Hepinizi attım çöpe...
Kanıma girdiniz..
Tünaydın diyemem size...
Aklım ermedi suya..
Rüyalara... Hülyalara...
Suratımı gösteren aynaya,
Fakat kalbimi gösteremeyen
Aynalar, siz de suçlusunuz...

Sana da bir sözüm var ey sevgili !..
İsterim ki...
Seninle ben yer değiştirsek,
Bir anlasan sevmenin azabını...
Senin yerine geçsem keşke...
Ne zalim olduğunu anlasan...
Senin yerine geçsem keşke...
Bu denli sevilmenin keyfini sürsem...

 

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..