Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '07

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
810
 

Ayran kabusu!

Ayran kabusu!
 

Günün yirmi dört saatinde içebileceğim yegane içecektir ayran... Ve bunu arkadaşlarla oturduğumuzda her zaman dile getirmişimdir: " Ya şu ayran yok mu? Valla ne zaman olsa içerim. Oğlum beni gece kaldır getir ayranı sok burnumun içine; içmezsem namerdim!" diyerekten... Ve ben bunu çok ciddi söylerdim her defasında... Sonra bizim dengesizlerden bir tanesi, bir gün gecenin köründe getirip sokmasın mı burnumun içine ayranı... Bir taraftan da "içeceksiiin!!! nhahhaaaahh!" haykırışları... (Arkadaşımda, gecenin bu saatinde hangi manyak ayran içer düşüncesi...) Evet kesinlikle gecenin o vaktinde içebileceğimi hiç düşünmemiş ve o saatte kalkıp bana (ayran düşmanına) ayran getirme cüretkarlığını göstermişti... Ben de uyanır uyanmaz "bu ne olum" deme gereği bile duymadan fondip(!) olayına getirmiştim buz gibi ayranı... Ve dudaklarımda beyaz ayran kalıntısıyla onun geldiğinde attığı pis kahkahalara inat "muhahhhaaahaa" naralarını yükseltmiştim... Attığım kötü adam gülüşüne, dudağımdaki ayran kalıntısı güç vermişti adeta... Bu pis mi pis gülüşümün ardından da dudaklarımdaki beyaz ayran kalıntısını da dilimle (şööööyle) tek hamlede geçirivermiştim... Arkadaşımdaki surat bin parça... Parçaların her biri de benden başka her yere bakıyor... Ve gözlerinde "yuhhh" havası... Beni daha tanıyamamışlığın verdiği gariplik de eklenince suratına görülmeye değer bir rezillik... Sonra üzerimi tekrar örtüp arkamı yıkılmış bir dağa çevirerek usulca kıvrılmıştım yatağa... Yastığım; kazanmışlığın verdiği zevkle daha bir yumuşak, yatağım daha bir rahattı... Ve yüzümde, annenin çocuğuna anlattığı masalın etkisiyle yeni uyumuş tatlı bir ifade...

Ve o gün sabah müthiş bir sabah olmuştu... Adeta karizmayı koymuştum; gece ayran içerek ne kadar karizma konursa... Ama bana göre müthiş bir keyifti... Arada bir " nooldu!" ayakları yapıyordum;ama cevap alamıyordum... "Aloooooo!, şşşşştt!, ne olduuuu!, kurudun kaldın!" ayakları... Ve en sonunda dayanamayıp: " Ayısın olum sen, yuhhhh yaaaa, gecenin o saatinde gerçekten yuhhhhh!" diyebilmişti tiz bir sesle...Ben de, dünyayı kurtaran adam edasıyla koltuğuma iyice yerleşmiştim, karizmatik bir burun çekişiyle...

Ben gene klişeleri kırarak; ayranın yanında şekerpareye bayılırım...Ayranla tatlı mı? Evet kardeşim ayranla tatlı;ne oldu...Ayranla tatlı yenir mi konusu da bir başka konu...Gene bir gün ayran muhabbeti açılınca konu benim ayranla şekerpare yeme zevkime gelmişti...Ve o bizim malum arkadaş da bana tepki olarak:" Yersin abi sen, onu da yaparsın" demişti...Ben de gülmüştüm bittabii...Hem de ne gülüştü...Ve her kazanışımda gelen gülüşümle bende bir rahatlama, bir gevşeme, bir haz ki ne haz oluyordu...Arkadaşımın surat da her defasında Kadir İnanır'dan tokat yiyen Oya Aydoğan gibi oluyordu...O kara gözlere yazık değil miydi be Kadir Abi? Ne vuruyordun ki kıza...O sicim gibi gözyaşları yok muydu bi de...Offf yaa; ağlamak istiyorum...Yuhhh be Kadir!

Yok yok iyi olmuş... İyi vursaydın bari Kadir Abi... Ne o öyle, nasıl olmuş şimdi Oya Aydoğan... Bi de çıkıp televizyonda proğram yapmıyo mu... Konuşmasını da bilmiyo... Millet dalga geçiyo bununla, bizimki de "ayyy!" diyerek neredeyse kırılacak... İyi olmuş be Kadir Abi. İyi vurdun dimi; doğru söyle bak... Sen biliyor muşsun Kadir Abi bu kızın böyle olacağını... Yoksa vurur muydun çıta gibi kıza... Dimi Kadir Abi? Oysa ki sevmiştim ben kara gözlü, kara saçlı Oya'yı... Keşke o filmlerdeki gibi kalsaydı... Şimdi hiç sevmiyorum ben onu... Ne o öyle "Ayyy efendiimmm, vayyy efendiimm" Iyyyy iğrenç yaa...

Sahi Oya Aydoğan da gecenin bi saatinde ayran içer mi ki? Aman ne olur içmesin... Hatta hayatının hiç bir döneminde içmesin ayran... Yoksa ben şu an itibariyle bırakıyorum ayran içmeyi...( Arkadaşımdan gelen "hadi oradaan" sesleri.) Ne olmuş; tek başına da yerim ben şekerpareyi...

Aaaaaaaaaaaaa! Ben ayran içmek istiyoruuummmmm! Ayraannnnnnn!
Ne! Oh beeee... Terlemişim... Mendilim nerde benim? Kalkayım bir bardak da su içeyim bari...
O da ne ayran da bitmiş dolapta... Yarın alırım artık...
Görüşmek üzere; hoşçakalın:)

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Öncelikle yazdığın yazı ile ilgili yorumumu yapayım,bakıyorum yorumlara senin de dediğin gibi konu nelere gitmiş,kardeşim ya:)Şimdi anladım yorumlarım niye özlendi:))Espri tabi bu:) Neyse ,Şimdi bende şu sıcaklarda mışıl mışıl,rahat uyumak için süt içip yatan bir süt seven olarak seni destekliyorum,arkandayım.Bol esprili ,komik güzel bir yazı olmuş. Sütsevenden ayransevene sevgilerle:)

İlkay 
 25.07.2007 19:37
Cevap :
çok çok teşekkür ediyorum ilkay...senin yorumların benim için tabii ki değerli...yazılarını bekliyorum senin de...forever ayran:)))...görüşmek üzere sevgiyle kal...  25.07.2007 22:59
 

Bence romantik olmak kötü birşey değil ki..sevdiğimi çok bekledim demişsin, senin onu sevdiğini biliyor mu o söyledin mi ona? Ahberi yoksa beklemenin ne anlamı var ki? Bilmiyorum anladığım kadarıyla gerçekten çok seviyosun ve onun bilmeye hakkı var bunu..

aue 
 20.07.2007 11:12
Cevap :
merhaba...bu hadise biraz eskidi yaa...unutmaya çalışırken senden mesaj aldım...tekrar canlandırmayalım...ama bilmek istersen de söyleyeyim: o bunu benden duymadı ama hissettiğinden yüzde yüz eminim ve şimdi o artık benim için yok; anlarsın!!! bu arada ben kiminle mesajlaştığımı da bilmek istiyorum??? Ayran kabusu isimli yazımın altında olan mesajlaşma konusuna bakar mısın yaa:))) g.ü. sevgiyle kal  21.07.2007 12:01
 

aslında diğer yazılarını okudum o yüzden sana msj yazmak istedim..var mı senin gibileri bu zamanda..inanamıyorum..böylesine romantik ve böylesine sevebileceği kişiyi bekleyen..ne diyim takdir ediyorum.

aue 
 19.07.2007 12:29
Cevap :
merhaba...bu yorumu hangi yazım için yaptınız bilemiyorum;çünkü bir çok yazımda bahsettiğiniz tema var...aslında çok romantik olduğumu düşünmüyorum ben yaa...öyle miyim yoksa:))tüh o zaman bana...kötü bir şey:)))ben sevdiğimi çok bekledim fikriye biliyo musun ve hala da bekliyorum galiba ama o bunu ne kadar biliyo bilmiyorum...çok acı...neyse tekrar teşekkür ediyorum yorumun için. tekrar görüşürüz umarım:))sevgiyle kal  19.07.2007 20:19
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 26
Toplam yorum
: 76
Toplam mesaj
: 28
Ort. okunma sayısı
: 2502
Kayıt tarihi
: 08.06.06
 
 

Tuna kimya mühendisidir, işletme mezunudur, iş güvenliği uzmanıdır; ancak işi bunlarla alakadar o..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster