Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Ayrılık durağı

Ayrılık durağı
 

AYRILIKLARIN BAŞKENTİ


Bak yine kayıp şehrin

Kayıp durağında bekliyorum

SENİ

Aklımda senin anıların

Senin için akan gözyaşlarım

Bak yine ayrılık durağında bekliyorum…

İçinde prangaları eskitmiş bir yürek

Seni unutmamak üzere gidiyorum

Bağırıyorum bu kapkaranlık ıssız şehire

Neden beni yolcu ediyorsun be insafsız

Ayrılık durağı

Ve gözümde akan yaşlar…..

Ayrılık durağı bu belki bir veda

Belki son görüş seni

Ama aslında bir veda iken sana

Başka diyarlara bilinmezlerin merhabasıdır bu

Sensiz seni yaşadığım, yaşayacağım günlere

Elveda derken

Gözlerine son kez bakmaktı

Ayrılık durağında

Son kez ama son kez haykırmak ve bana giderken kal demelerini bekleyişlerdi

Bu son bakışlar

Bu gözyaşları…

Ki;

Sen bana kal bile demedin

Alıştım ben bu gitmelere

Bak ayrılık çanları çaldı

Ey Sevgili …

Ama dedim ya sana

Bu yürek o kadar hassas ki

Sen giderken o çoktan öldü

Ve sana elveda diyorum bu

SON DURAKTA…..

(Not: Kenan’a teşekkürler….)

 
Toplam blog
: 48
: 2363
Kayıt tarihi
: 30.07.07
 
 

1982 Ankara doğumluyum.  Hayatta farklı pencereden bakan ve hayattı seven biriyim. Yalanda dola..