Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '08

 
Kategori
Magazin
 

Aysun Kayacı hanım yine neler demiş neler...

Aysun Kayacı hanım yine neler demiş neler...
 

Milliyet


Ne derler hani ‘’gafın yankısı okyanus ötesinden bile gelir.’’ Bu lafı ben diyorum ha…

Şimdi bakın başka ne diyorum?

ABD’de Bush’u gaf kralı, Türkiye’de Aysun Kayacı hanımı gaf kraliçesi ilan ediyorum.

Nasıl olur? Sizce uygun mudur? Ne demiş Aysun hanım yine?

“Başımı kaşıyacak vaktim yok” yerine “Burnumu karıştıracak vaktim yok”

Ya işte böyle!

Hanım efendi o kadar doluymuş ve ful çalışıyormuş ki burnunu karıştıracak vakti yokmuş…

Yahu burun karıştırmak için özel bir vakte ihtiyaç var mıdır?

Bence yoktur. Burun her yerde, her zaman karıştırılabilir… Ama yapabilirsen tabi…

Star olmak istiyormuş.

Kim mi?

Aysun hanım elbette yahu…

Peki, ne demiş?

Renkli bir kişiliğim var ve star olmak istiyorum, ama starlık kurumu içerisinde kendime yerli değil, yabancı starları örnek alıyorum.

Niye ki acaba?

Çünkü yerli starlarda maske var. İnsanlar da bu maskelere alışmış. Bense kamera kapalıyken nasılsam, kamera açıkken de öyleyim.

Eheee doğalım demek istiyor.

Oysa insanlar birbirini keklemeye alışmış.

Bu ne demek yahu?

Keklemek ne demektir acep?

Yahu sonra bakarız ona, başka ne demiş?

Aptal, bulmuşsun benim gibi nimeti, şükredeceğine beni eleştiriyorsun”

Vay be! İşte final cümlesi budur!

Bir yerde Doğrudur. Niye mi?

Yahu Aysun hanımla ilgili belki 6-7 blog yazdım. Hepsi de çok okunuyor. Benim açımdan da bir yerde nimet oluyor.

Neyse bu keklemek işi nasıl oluyor?

Yahu sahte starları gerçek star gibi takdim ediliyor ya…

Evet.

İşte bunlar için Aysun hanım keklemek ifadesini kullanıyor.

Ne yani şimdi Aysun hanım, gerçek star mı?

Evet. Bak ne işler yapıyormuş?

Fatih Ürek’le başrolünü oynadığı “Şeytanın Pabucu” filmi var,

Kanal D’de “Gece Gündüz” dizisinde “Arzu” isimli polisi canlandırması var,

Kanaltürk’te “Yazı Tura” isimli yarışmayı sunuşu var,

Yeditepe Üniversitesi Tarih Bölümü’nde okuması var,

Gördün mü? Gerçek star olmasa bu kadar aktivite nasıl gerçekleşecek?

Bırak yahu! Sen de beni keklemeye çalışıyorsun gibi geliyor.

Saygı ve sevgilerimle…

Ömer Özdamar/28 Aralık 2008

Siz hala kitabımı okumadınız mı? O zaman hemen şu adreslere bakıyorsunuz!

http://www.kulturtv.com.tr/kitap/51273/Normal-Ötesi-Aşk

http://www.netkitap.com/ayrinti.asp?id=82837

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..