Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '08

 
Kategori
Magazin
 

Gaf Ebeleri...

Gaf Ebeleri...
 

'' Burnumu karıştıracak vaktim yok..!''

Son dönemlerde; yapmış olduğu ilginç açıklamalarından dolayı, namı ''Gaf Kraliçesi''ne çıkan Aysun Kayacı, kendisinden yine söz ettirmeyi başarmış...Önceki akşam; konuk olduğu bir Televizyon kanalında, yaptığı Gaf ile, ben bu işin Kraliçesiyim dercesine, herkesin yüzünde tebessümler oluşturmuş...Yoğun bir iş ve okul temposunda olduğunu ifade etmeye çalışırken, '' Başımı kaşıyacak vaktim yok..'' demek isterken, '' Burnumu karıştıracak vaktim yok..'' demiş...

Efendim; Sarışın bayanlar için ''Aptal'' yakıştırması yapılmasına ben, Şiddetle karşıyım...Aptal Kadın değil, Akıllı sarışınlar vardır...Her kadın; akıllıdır, zekidir yada cesurdur...Her sarışın, Esmer yada kumral kadın, bir o kadar dobradır...Şimdi burada konu; Aysun Kayacı'dan açıldığından, sarışınlar için yapılan benzetmenin, ''Hakkatten de, bu sarışınlar Aptal hatta salak oluyor arkadaş...!'' deme gafletinde bulunanlara, şunu sormak lazım; Marilyn Monroe'da sarışındı ama, ölümünün üzerinden yıllar geçmesine rağmen, her zaman kadınlığın idolü yada sembolü olarak gösterilmesine ne diyeceksiniz..!?

Laf lafı açtı, laf Gaf'a geldi...Bende bunun üzerine sizlere, hoş bir haftasonu geçirmeniz dileğiyle, bazı tanınmış kişilerin Gaf'larından bahsetmek istedim. Bakınız bunlardan bazıları;

* Artık yeni hiçbir şey yok . İcat edilebilecek her şey icat edildi. ( Charles Duell-Amerikan patent dairesi başkanı 1899)


* “ Çevreciler boşuna endişeleniyorlar. Bir nükleer enerji istasyonunun bir yıllık atığını, masanızın çekmecesinde bile saklayabilirsiniz.” ( Ronald Reagan - 1980. ABD eski başkanı )


* Atlar her zaman kullanılacaktır. Otomobil ise ancak geçici bir moda olabilir. ( Henry Ford’un kredi talebi üzerine otomotiv sektörünün geleceği konusunda ekspertiz veren bir banka müdürü 1903)


* Uçaklar son derece ilginç oyuncaklar. Ama askeri açıdan beş para etmezler...” ( Maresal Ferdinand Foch-1911. Fransız askeri stratejisti ve 1. Dünya Savaşının Fransız komutanlarından )


* Çok güzel bir buluşa benziyor ama tanrı aşkına bunu kim, niye kullanmak istesin ki ? ( Rutherford B. Hayes - ABD Baskanı 1876 yılında ilk telefonu gördükten sonra yaptığı yorum.)

* “ İnsanlarin evlerinde bilgisayar bulunması da ne demek. Bence hiç kimsenin evine bilgisayar sokmak için herhangi bir geçerli nedeni olamaz.” ( DEC şirketi baskanı Ken Olson’un 1977’deki bir açıklamasından )


* Bir Cevizkabuğu programı, konuk Zekeriya Beyaz... Zekeriya Beyaz: Şimdi, sayın cevizkabuğu... Hulki Cevizoğlu: Cevizoğlu efendim.


* ''Seyretmedim, görmedim ama gördüğüm kadarıyla söylüyorum gol değildi...' Fatih Terim (Adanaspor-Galatasaray maçı sonrasındaki toplantıda)


* Sehpaya benziyor ama bunun ayakta durabilitesi yok!..' Pınar Altuğ - Manken(Eline boyaması için tutuşturulan raftan bahsediyor)


* Gazeteci Soruyor: “Türkan Hanım, gözlerinizi bağışlamayı düşünür müsünüz ?” Türkan Şoray: “Bugün mü ?”


* Reha Muhtar telefondaki adama fırça atıyor. -Bütün bunları nasıl yaptın ha? cevap ver?? -Bakın efendim şöyle izah edeyim... -Sus konuşma, hala utanmadan izah ediyorsun.. cevap versene??! -......??


* Şemdinli’den gelen 6 şehit haberi tam da eğlence programlarının canlı yayınlandığı saate denk geldi. Daha önce de benzer hadiseler geçiren Popstar Alaturka’nın sunucusu Osmantan Erkır, ne diyeceğini bilemedi.Canlı yayının da etkisiyle Erkır’dan şu tuhaf sözler döküldü: “Bu eylemlerin yarışma ve şov programlarının yayınlandığı hafta sonuna denk gelmesi, bende acaba özellikle mi bu günler seçiliyor kuşkusu yarattı…”

* “Evet, bugün perşembe, haftanın son günü, yani bugünü saymazsak...” (Pınar Altuğ, TRT’deki programında)


* “Tuğba Özay’ı alkışlayan gruba bakıyorum. Büyük bir çoğunluğunu kadın ve erkekler oluşturuyor...” (Ece Erken, Passaparola programında)


* “Yani şimdi sizin annenizin bütün evliliklerinden elde ettiği toplam çocuk sayısı kaç?” (Sinan Çetin, Film Gibi programında konuğa)


* “Ses, bedende en geç yaşlanan organdır...” (Nükhet Duru)


* “Yıllardır olmamıştı, uzun zamandan beri ilk defa tek partili koalisyon oluyor...” (Nil Karaibrahimgil)


* ''Bugün çok önemli bi konugum var ama önce daha önemsiz biri gelicek Safiye Soyman'' SEDA SAYAN


* Muhabir: Nefise, Somali'nin baskenti neresidir? Nefise Karatay: Bu konuda yorum yapmak istemiyorum!..


* Belediye Zabıtalarına: 'Merhaba Asker!' Tansu Çiller


* 'B çok önemli bir harftir. B olmasa, Bülent'e Ülent, Bursa'ya Ursa derdik!..' (Mahmut Tuncer)


* Hande Ataizi: “Bu tokat olayından sonra hayata bakış açım değişti, artık her şeye daha pozitif bakıyorum...” (Sevda Demirel’in canlı yayında tokadını yedikten sonra...)


* Savaşı istemiyorum tabii ki, beni çok etkiledi. benim makyaj masrafım var, elbise masrafım var...(Petek Dinçöz)

 
Toplam blog
: 122
: 2970
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Ankara Doğumluyum... Yazı yazmayı, çizmeyi, okumayı, izlemeyi, dinlemeyi, vb...vb... seviyorum. Bodr..