Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '17

 
Kategori
Öykü
 

Az kaldı sayın okur, temizlendik sayılır

Az kaldı sayın okur, temizlendik sayılır
 

Az kaldı, temizlendik sayılır.


Kadın işten henüz çıkmıştı. Klasik sıkıcı bir iş günüydü işte. Yaşamak için para şarttı, o şart için katlanıyordu işe ve işyerindekilere. Olmasa olmuyordu.

Tren bekliyordu. On dakikaya gelecek. Açmış gazetesini okuyordu. Yarım kalan haberler. Canı sıkılıyordu. Şöyle bir bakınca kendisine, evet, hep canı sıkılırdı. N'olacak bu kadının hali? Evde yemek vardı değil mi, yemek, dünden.

Önce etrafını, sonra da kadını iyice sardı bütün yürüyen, uçan böcekler, küçüklü büyüklü.

Az ötesindeydim, yanındaydım, arka geri; aslında hep oralardaydım, yapış. Kadın gazetesini katlayıp çantasına koydu. Sağ sol yaptı, güldü, olduğu yerde oynamaya başladı, kahkahalar arttı...

İşte tren geliyor!...

Yürüyen uçan böceklerle, küçüklü büyüklü bindi kadın trene. Gidiyoruz hep birlikte evimize. Evde kapıyı açacak biri var değil mi? Yoksa da bir çaresini buluruz artık. Eminim böcekler de bize yardım edecektir. Hem böcek dediğin nedir ki, yardım sever yaratıklar.

Kadının yanında oturan genç bir kız gözlerini kocaman açarak, ne yapıyorsunuz siz!... diye bağırdı. Kadın gayet sakin bir ses tonuyla, dilimle temizleniyorum, dedi, sabredin, az kaldı.

Az kaldı sayın okur, temizlendik sayılır.

1. Not: Yenilir yutulur şeylerdi böcekler ve kadın bu işi hakkını vererek çok güzel yapıyordu.

2. Not:

Kimin kimi yediği

yuttuğu tartışılır

sayın bay

gördüklerini yorumlayıp

yazan

ortada bir hal var

ama o hal senin bildiğin

gibi değil

olamaz da

çünkü sen bir baysın

bay bay!

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..