Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '07

 
Kategori
Cinsel Sağlık
 

Azgın teke sendromu yaşıyorum. N' olacak şimdi?

Azgın teke sendromu yaşıyorum. N' olacak şimdi?
 

Erkeklerin 45’ den sonra, özelliklede 50’ li yaşlara geldiğinde kendilerini boşlukta hissetmeleri, arayışlar içerisine girmeleri, artık işe yaramıyorum endişeleri, evlilikleri hakkında yanlış eş seçimi yapmışım düşünceleri, ailesini eşini, çoluğunu, çocuğunu düşünmeden, bu sendromu yaşamalarına sebep oluyor.

Yani son dönemlerin trend lafı ‘’Azgın Teke Sendromu.’’Erkekler azgın teke olduğuna göre karşılarındaki de doğal olarak keçi oluyor.

Aslında bu durumun erkeklerin suçu olmayıp hormonlardan kaynaklandığını daha önce uzmanların açıklamalarından duymuştum..Bana kalırsa, uzmanların bu açıklamaları, erkekleri temize çıkarma çabaları gibime geliyor..Her ne sebepten olursa olsun, hiçbir eş ‘’Bu durum eşimin suçu değil, hormonlardan kaynaklanıyor, hoş görmeliyim’’ şeklinde bir tavır içine girmez maalesef..Tüm bu olayların sonu hüsrandır ne yazık ki..

Selam hoş beşden sonra iki arkadaşın sohbetleri dönüp dolaşıp ince mevzulara gelince durumun vahameti daha da iyi anlaşılıyor ve sohbet şu şekilde devam ediyor.

‘’İnan azgın teke sendromuna tutulmuş gibiyim.Sanki delikanlılığıma geri döndüm. inanılacak gibi değil durumum.

Fıkralardaki gibiyim. inanır mısın ? Temizlikçi kadın bile ilgimi çekmeye başladı durup dururken.

Ne oluyor bana anlayamıyorum. azgınlığım gitsin, aklımdan çıksın düşüncesiyle her türlü yolu deneyerek uykusuz kalıyorum, spor yapıyorum, çiçeklerle uğraşıyorum, kendimi yoruyorum.ama çaresi yok. Yine aynı durumdayım.Ona bakıyorum, buna bakıyorum. hayır çare değil, aklımdan çıkmıyor...

Acaba gitsem profesyonel birini seçsem diyorum, hastalıklardan korkuyorum.Maazallah bir şey bulaştırır, yada densizin birine rastlarım, bunca senelik kariyer, itibarda beş paralık olur, düşüncesiyle ondan da korkup, cayıyorum.

Ne olacak benim halim bilmiyorum arkadaşım?..’’

Arkadaşı; Acaba eşin bu konuda yeterli değil mi sence demeye kalkışıyor...

‘’Ne diyorum sana ?

O’ da bu azgınlığımdan, sıklıktan bunalacak gibi geliyor bana, şuan pek sesi çıkmıyor fakat patlayacak bir noktadan sonra..Sabahlara kadar didikleyip duruyorum zavallıyı.O da farkında bendeki değişikliğin ve beni daha da bir sıkmaya ve göz hapsine aldı şu aralar.

Aslında ben biliyorum kendimi..Ne istediğimi...

Yaramazlık var bunun altında, heyecan arama var.Azgınlık var , başıma bela arayışı var.

Haddini bilmemezlik var....Yeni bir arayış arzusu var, bir değişiklik istemi , farklı tatlar, farklı heyecanlar var, yeni biriyle nasıl olacak merakı var..

25 - 45 arası her kadın şu sıralar ilgi alanımda.hepsini çok seveceğim ( ! ) gibi geliyor bana.Şikayetçiyim kendimden.bu azgınlığın sonu iyi gelir inşallah.

Korkuyorum, hani ne derler bu yaştan sonra azanı teneşir paklarmış.

Sonunda teneşirde paklatacak beni bu duygular ....

Arkadaşı; ‘’Ne diyebilirim ki şu an sana, aşağı yukarı benzer durumdayız..Aslında yaşlanan ruhumuz değil, sadece bedenimiz sanırım.Ruhumuzun besini yetersiz kaldığı için bu yaşlarda, onu beslemeye ihtiyaç duyuyoruz.Tüm bunlar ondan kaynaklanıyor’’ diyerek teselli vermeye çalışır..

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..