Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '13

 
Kategori
Spor
 

Aziz Yıldırım tekrar başkan seçilmeli

Aziz Yıldırım tekrar başkan seçilmeli
 

Öncelikle, 30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN !!! ULU ÖNDER MARAŞEL GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK, SİLAH ARKADAŞLARI VE 1923 TÜRKİYE'SİNİN VATANDAŞLARINA SELAM VE ŞÜKRAN OLSUN...

CAS cezayı onadı...Fenerbahçe 2 sene Avrupa'dan men edildi...

CAS Beşiktaş'ında cezasını onadı...Beşiktaş' da 1 sene Avrupa'dan men edildi...

Fenerbahçe yönetim kurulu saçim kararı aldı...

3 Temmuz'a dönmek istiyorum... 3 Temmuz günü Aziz Yıldırım'ın avukatının daha o gün gayet net bir şekilde her şeyi açıklayan tek cümlelik açıklamasına dönmek istiyorum : "Aziz Yıldırım, gözaltı süresinde kalacağı günler için 3 şey istedi : İlaçlarını, eşortman takımını ve siyasi içerikli kitap..." Kalın yazılı kelime herşeyi çok net açıklamaktaydı o gün...

Yine o gün aklı selim Beşiktaşlı taraftarların önünü kesen Çarşı açıklamasını da hatırlatmak lazım : "Trabzon'nun şampyiyonluğunu kutlarız..." Ertesi gün Serdar Adalı ve Tayfur Havutçu'nun gözaltına alınması üzerine apart topar kaldırılan kutlama tebriği... Sonrasında pasif bir duruş... Duramama, duramayış... Orda gerekli tepkiyi göstermeyen Çarşı'nın Gezi Parkı sırasındaki reaksiyonlarının tamamı benim için anlamsız...

2010 sene sonunda isyan etmiştim... Artık yeter, gitmeli demiştim... Kendimce o sene sonuna kadar hiç desteklememiştim Aziz Yıldırım'ı... 3 Temmuz 2011'den itibaren ise sonuna kadar destekçisi oldum, hala da öyleyim...

Aziz Yıldırım çok güçlü birisiydi bu ülkede... Aziz Yıldırım Fenerbahçe Spor Klubunu yarattı... Her Branşta şampiyonluklar geldi... Şampiyonluklar geldikçe Fenerbahçe'nin değeri arttıkça arttı... İnanılmaz büyüdü... Diğer kluplerden (sözüm ona spor klubu bunlar) çok daha fazla gelirlere sahip oldu Fenerbahçe... Bu duurmda da Aziz Yıldırım kendi isteyip de gitmedikçe, karşısına çıkan da olmuyordu... Ama bu paydan nemalanmak laızmdı... Aziz Yıldırım'ın artık bir şekilde o Fenerbahçe'den uzaklaştırılması lazımdı...

2010 senesi bittikten 1 hafta sonra Aziz Yıldırım ve Şekip Mostoroğlu bir basın toplantısı yaptı... O zaman anlaymadığım, idrak edemediğim kendilerinin suçlandığını idda ettikleri şike ve teşvik konulu bir basın toplantısı... Dedim ki biz taraftarları uyutuyorlar... Çok kızdım onlara... Ama 3 Temmuz 2011 de o basın toplantısını tekrar izlediğimde binlerce kez kendimce her ikisinden de özür diledim...

Aziz Yıldırım'ın anlatacağı çok şeyi olduğunu tahmin ediyorum... Keşke dili olsa da Metris duvarları anlatsa... Aziz Yıldırım anlatacak mı, bilmiyorum... Anlatacağı zamanı mı bekliyor bilmiyorum...

Kolay değil... Kimi kime şikayet edeceğini şaşırmış durumda Aziz Yıldırım... Şimdiye kadar yanlışları olmuş mudur, olabilir... Herkes bir şeyler söylüyor... Ona destek verenlerin en çok eleştirdikleri konu da başkanın düşündüklerini, bildiklerini çıkıp açık açık, korkmadan, gemileri yakıp söylemesi... Ama kolay değil işte...

Kongre'de Aziz Yıldırım tekrar başkan olmalı... Tekrar seçilmeli...Aziz Yıldırım Fenerbahçe için değil, Türk Sporu için değil, Türkiye Cumhuriyeti için tekrar seçilmeli ! Çünkü 3 Temmuz operasyonu sportif bir operasyon değil...Cadde yürüyen yüzbin kişi, Metris'e giden binlerce kişi, Kaç kere Çağlayan da sabahlayanlar neyin ne olduğunu çok iyi biliyor... "Biz herşeyi biliriz" diyenden çok daha iyi biliyorlar!!!

Hatanın neresinden dönülürse kardır... Taraflı, tarafsız, Fenerbahçeli veya değil, Beşiktaşlı, Galatasaraylı farketmez, aklı selim her ne kadar Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı varsa, bu Türkiye'nin miladı olabilecek bu hukusuz operasyona karşı beraber reaksiyon, tepki göstemeleri gerekmektedir...

"Ne şikesi, memleket elden gidiyor..." Aziz Yıldırım.

 
Toplam blog
: 16
: 119
Kayıt tarihi
: 22.01.13
 
 

*Fenerbahçeli *Metalurji-Malzeme Mühendisi & Kaynak Mühendisi   ..