Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Baba bana para gönder gaz maskesi alacağım...

Baba bana para gönder gaz maskesi alacağım...
 

Bankalara Molotof atan, camlarını kıran göstericilerin, cüzdanlarında hangi bankaların kredi kartları var diye meraklandım, televizyonda olup biteni izlerken...

Kalp krizi geçirip ölen vatandaşa üzüldüm...

Ömrü bu kadarmış!

Şansız adam!

Sen IMF toplantısının olduğu gün, tut kalp krizi geçir!

Ecel işte!

Esnaf sonunda dayanamadı ekmek teknelerinin zarar görmesine, sopayı kapan gösterici peşine düştü...

Uçan, beyaz önlüklü eczacıyı gördünüz mü bilmem!

Ya park edilmez levhası ile kafa göz yaranı?

Kim ne derse desin, kameralar şiddeti tetikliyor...

Gaz maskeli gösterici eline taşı alıyor, önce etrafına bakıp kameraların kayıtta olup olmadığını kontrol ediyor sonra vitrin camının beline bütün gücü ile fırlatıyor...

Camlarda sağlam hee...

Nerde eskiden bizim sapanla kırdığımız komşu camları, nerde şimdikiler...

“Teknoloji ilerliyor” diyorlardı da, biz neden farkına varamıyoruz diye hayıflanıyordum... Buyurun!

Adam iki eli ile zor kaldırdığı saksıyı bütün gücü ile fırlattı, cam oralı bile olmadı yahu! Kendi gözümle gördüm...

&&&

Üniversite öğrencisi İbrahim, babasının banka havalesi ile gönderdiği parayla, gaz maskesi alıyor... Özenle yaptığı sapandan fırlattığı demir bilye, memur emeklisi Hasan amcanın bu yıl polis olan oğlu Mehmet’in yaralanmasına yol açıyor...

Yaşlı annesi ile beraber yaşayan Ömer, Molotof atıp, Dursun amcanın babadan kalma kırk yıllık dükkânını yakıyor... Dursun amca ekmek teknesinin önünde fenalık geçiriyor...

Hilmi, iki eli ile zor kaldırdığı taşı, Canan Teyzenin vitrinine fırlatıyor...

IMF toplantısı bugün bitiyor...

Şimdi soruyorum; olan kime oluyor?

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..