Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Baba hasreti

Baba hasreti
 

Büşra Nur KORKUTAkıncılar İ.Ö.Okulu7/C Sınıfı


Önlüklü yazarlarımdan Büşra Nur, babaya hasret yaktı.....

Ben evin tek kızıyım. Her gün baba hasreti çekiyorum. Acaba bir gün babamın kapıyı açıp yanımıza geldiğini, artık hiç gitmeyeceğini görebilecek miyim? Şimdilik babamı rüyalarımda görüyor ve seviyorum.

Babam uzun zamanlar sonra çalıştığı yerden gelir, bir hafta durur ondan sonra yine gider. Bunun için diyorum ki siz yanınızda olan babalarınızın kıymetini bilin. Babasız olmuyor ve onlar olmasa biz ne yaparız?

Biliyorum benim babam bizim için ta uzaklara kadar gidip çalışıyor. Onu çok sevdiğimi biliyor ve zaten hep bir an için babamın geleceğini ve onun boynuna kendimi atarcasına saracağımı düşünüyorum.

Ben baba hasretini içimde çekmiş biri olarak babalarınızın kıymetini çok iyi bilin diyorum.

Bazen acaba babam şu an nerede, ne yapıyor, acaba bugün eve gelir mi, ya artık hiç gelmese diye kendi kendime hasret çekiyorum. Ama artık buna da alıştığımı biliyorum. Ne de olsa on üç yıldır hep aynı şey. Onu doğru dürüst gördüğümü bile hatırlamıyorum. Geldiği zamanlarda bile sanki başka bir yerde evi varmış gibi, aniden eşyalarını toplayıp gidiyor.

Babam hep bizim için çalışıyor, bizim okumamızı onun o emeğini boşa harcamamızı istiyor.

Ben çalışıp, okuyup bir meslek sahibi olacağım ve gurbetteki babamın yüzünü kara çıkartmayacağım.

Büşra Nur KORKUT
Akıncılar İ.Ö.Okulu
7/C Sınıfı

http://site.mynet.com/akincilarmebkoseyazilari/yazilar/id7.htm

 
Toplam blog
: 61
: 1168
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1974 yılında  Erzurum’ un Karayazı ilçesinde doğdum.İlköğrenimimi Erzurum'da,Ortaöğrenimimi Şan..