Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '16

 
Kategori
Deneme
 

Baba

Baba
 

 Özel günler akımına kapılmak istemiyordum aslında bence sevginin saygının ya da anılmanın günü yoktur. Özel günler vesile olur sadece. Malum babalar günü ve ' Ben hayatta en çok babamı sevdim ' şairin dediği gibi.
  Ben bir baba derim bin baba dökülür dilimden. Herkesin annesi kendine herkesin babası kendine özeldir. Benim babamla olan bağım ise bana göre güçlü ve özeldir. O benim hem babam hem sırdaşım hem psikoloğumdur.
  Yalnızca güzel zamanlarda veya başarılarımda değil başarısızlığımda mutsuzluğumda hastalığımda da yanımdadır. Realist ve mantıklı bakış açısıyla sorunlara soğukkanlı çözümler bulur babam. Benim gibi uzun ve süslü cümleler kurmaz kuramaz. O nettir o gerçekçidir. Edebiyatla şiirle bağı yoktur ama okur gazete okur dergi okur bilgi hazinesi doludur. Çok dışa aktarmaz bilgisini kap dolar dolar çok azını sızdırır dışarıya..
  Her veli toplantıma babam katılırdı, ben de ona layık bir evlat olmaya çalışırdım. Gurur duysun isterdim kızıyla ve asla üzülmesin benim yüzümden. İlk veli toplantımda da öğrenim hayatımın son gününde de yanımdaydı babam ve daha sayamadığım onlarca yüzlerce güZel anımda da yanımdaydı. Şanslı bir evladım ben çünkü güzel anılar biriktirebildim babamla.
  Hasta olduğumda kaç günde geçer diye ilk ona giderim ben ve söylediği süre mutlaka tutar. Bu belki bir doktor için sıradan bir tahmindir ama bunu benim babam söylüyorsa ve dediği kesin tutuyorsa mucizedir benim için. O yaparsın diyorsa o bana güveniyorsa bu yeter bana. Bilirim güvenini boşa çıkarmamak için gerekli öZeni gösteririm.
 Belki üzdüğüm olmuştur belki onun istediği kadar başarılı olamamışımdır bilmiyorum ama şunu biliyorum ki o varsa ben iyileşirim o varsa zorda kalmam.
  Her şey için teşekkür ederim baba her şey için minnettarım sana. Bir gün yuvadan uçup gidersem kendi kanatlarımla uçmayı seçersem ne zaman çağırsan gelirim baba. Her işten geldiğinde BABAM GELMİŞ diye sevinemem belki ama sana olan sevgim saygım vefam bitmez baba..
                               Kızın Hazal

 
Toplam blog
: 45
: 522
Kayıt tarihi
: 21.10.13
 
 

1991 doğumluyum, avukatım ama burada bulunma amacım hukukla ilgili değil. Ben yazmaya tutkunum. Y..