Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '08

 
Kategori
Sinema
 

Babalar günün kutlu olsun anneciğim

Babalar günün kutlu olsun anneciğim
 

Girne Amerikan Üniversitesi tarafından düzenlenen Liselerarası Kısa Film Yarışması'na katılan Bodrum Lisesi öğrencileri, ikinci oldular. Bodrum Lisesi öğrencilerinden 5 kişilik grup "Babalar Günün Kutlu Olsun Anneciğim" adlı kısa film ile yarışmaya katıldı. Yönetmenliğini Sertaç Karabulut'un yaptığı kısa filmin oyunculuğunu ise Merve Doğan üstlendi. Film ekibinde ayrıca Tuğçe Aydın, Engin Can Öksüz ve Özge Üzer adlı lise öğrencileri de yeraldı. Yarışmadan ikincilikle dönen ekibe plaket, dijital kamera ve 500 Dolar para ödülü verildi. Öğrenciler kısa film yapmaya devam edeceklerini söylediler.

"Yukarıdaki haber biz Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği üyelerini çok mutlu eden bir haber olduğu için sizlerle paylaşmak istedim. Cuma günkü Aylık Yönetim Kurulu toplantımız sonrası Gençlik Komisyonu üyelerimizden Sertaç Karabulut' un ilk yönetmenlik denemesinde elde etmiş olduğu bu başarının kaynağı olan "BABALAR GÜNÜN KUTLU OLSUN ANNECİĞİM" isimli filmini gözyaşlarıyla izledikten sonra bloguma dahil etmeye karar vermem hiç zor olmadı zaten. Sertaç pırıl pırıl, ışık saçan ve gurur duyulacak genç bir arkadaşımız. Üstelik aslında Sertaç bu başarıya imza atarken çok kısıtlı şartlarda çalışmak zorunda kaldı arkadaşlarıyla. İşin aslı Sertaç'ın asıl projesi Halikarnas Balıkçısı Cevat Şakir Kabaağaçlı ile ilgili bir belgesel hazırlamak. Zaten bu filmide işin mutfağında tecrübe kazanmak adına çekmişti. Ama hiçbir başarı tesadüf değildir. Bu başarının ardında Sertaç ve arkadaşlarının hevesi, çalışma azminin yanında yeteneklerininde büyük ölçüde payı olduğunu düşünüyorum. Ve desteği hakettiklerini. Hepsini tebrik ediyorum. Benim payıma düşende bunu sizlere duyurup desteklerinizi istemek. Sertaç'ın GERÇEK bir kameraya ihtiyacı var. Daha güzel şeyler yapabilmek için.. Sesimi biri duyarmı bilmiyorum.. Şansımı deniyorum...:))EVET..SPONSOR ARANIYOR... Lütfen bu haberi olabildiğince kişiye ulaştırın. Yazının linkini arkadaşlarınıza mail atın. Bize ulaşsınlar. Yorum yazarak bana ulaşabilirisiniz.Şimdiden tüm yardımlarınıza teşekkürler.." Haberin Kaynağı ve Video görüntüleri için : http://www.kenttv.net/haber.php?id=7139

 
Toplam blog
: 49
: 4247
Kayıt tarihi
: 01.01.08
 
 

1971 Merzifon doğumluyum. Hayatın her alanında üretmenin doğruluğuna inanıyorum.. Evliyim ve Mert ..