Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '16

 
Kategori
TV Programları
 

Babam ve Ailesi dizisinin senaristleri cozuttu mu yoksa gündemi mi yakaladı?

Babam ve Ailesi dizisinin senaristleri cozuttu mu yoksa gündemi mi yakaladı?
 

Kemal’in çocuklarının kaçırılması ile dizide heyecan fırtınası esmeye başladı, normal...

Hele Kemal’in çocukları arasından birisini ölüme yollama, diğerini yaşatma seçeneği ile baş başa bırakılması bu heyecanın dozunu iyice artırdı, bu da normal…

Mafya Babası yakalandı, hapse tıkıldı ve uzun süre mahpus yatacağı belli oldu… Normal yani…

Kemal, Nilgün’ü Sosyete ile tanıştırmaya karar verdi… En normali de bu…

Tam bir ohh çekmiştik ki Kemal’in Annesi (Cadıların Ecesi) devreye girdi… Buna da normal diyelim…

Fakat bundan sonrası çok ANORMAL oldu… Cadıların Ecesi oğlunun parti vereceğini duyunca sabahtan işe koyuldu… Mafya Babasına gidip önce yeni gelininin öldürülmesi konusunda anlaştı… Sonra onu aynı gün hapisten çıkardı… Akşam verilen partiye yetiştirdi…

Bir gülme tuttu beni… Hadi leyn dedim önce… Sonra ülkemizdeki gündemi hatırlayınca yüzüm kızardı… Tam Senaristler cozutmuş diyecekken, iyi ders almışlar dedim…

HSYK’dan, Adaletten istenilen tam olarak bu değil miydi? Hukuktan anlaşılan bu değil miydi? Güç seni isterse müebbete, isterse özgürlüğe kavuşturmuyor muydu?

Çok utandım, çok…

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..