Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '14

 
Kategori
Aile
 

Babama

Babama
 

Neredesin babacığım

Hangi sırada oturuyorsun ?

Seni bilmek istiyorum

Seni görmek istiyorum

Senin çocukluğunla tanışmak istiyorum...

Senin de mi böyle perişandı üstün başın ?

Çamurlu muydu paçaların ?

Senin de mi poşetlerde taşındı kitapların ?

Akşamları yorgunluktan uyuya kalıp ödevlerini yapmayı unuttun mu sen de...

Çok mu ağırdı yükün,

Hayvanlar, tarlalar hep seni mi beklerdi ?

Sen de büyük bir iştahla yedin mi beslenme saatlerinde yufka ekmeğini

Ama yine de özendin mi bakkala giden çocuklara ?

Ben de bir gün öğretmen olup güzel güzel giyineceğim,

Canım ne isterse hemen alıp yiyeceğim dedin mi ?

Milli bayramlarda babanı aradı mı gözlerin ?

Şiir okurken O'nun da seni seyretmesini istedin mi çok...

..........

..........

..........

Vel hasıl kelam,

Yetim bir köy çocuğu olmaktan memnun kaldın mı ???

 
Toplam blog
: 22
: 534
Kayıt tarihi
: 30.04.10
 
 

Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenliği okuyorum. Yalnızlığ..