Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '14

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bacağını topla

Bacağını topla
 

Bir tekerlekli sandalyeli olarak; bacağını topla kampanyasına benden bir katkı, bayanlar ilk önce siz kendinize bir bakın!!!


Bugün Olivium alışveriş merkezi girişinde bulunan rampada bir fotoğraf çektim, çoktandır çekmek istediğim bu fotoğrafın değeri çok çok fazla.

Ben ne zaman alışveriş merkezine gitsem; girişindeki rampada başıboş insanlar rampa yolu üzerinde sigara içip sohbet muhabbet eder ve ben hep şikayetçi olmuşumdur.

Sağlıklı bir kişinin; engelliler için, hamileler ve bebek arabalılar için, yaşlılar için ortopedik engelliler için yapılmış bu rampayı işgal etmeleri nedendir.

Ben ne zaman o rampayı kullansam karşıma bir zorluk çıkar, ya rampadan geçiş yaparlar, ya da sigara içip muhabbet ederler. Son zamanlarda bu konuya kafayı yoran ben, bugün orada bu rampanın halini resimledim. Rampa yine sigara içen sohbet muhabbet edenlerle doluydu ve buradaki birçok kişi bayandı.

Bugün ben rampadan geçiş yapıp alışveriş merkezi kapısına ulaştıktan sonra, tekerlekli sandalyemi rampanın olduğu tarafa çevirip cebimde bulunan fotoğraf makinemi çıkarttım ve rampanın o halini üç dört poz resimledim.

Son birkaç haftadır; televizyonda haber bültenlerinde, erkeklerin toplu taşıma yapan araçlarda otururken yayılarak oturması konu alınıyor ve erkeklerin bu tavrının hiç hoş olmadığı tartışılıyor. Bir kampanya başlatıldığı, bu kampanyanın adının da Bacağını topla olduğunu takip ediyorum.

Beni bugün o rampada o resmi çekmeye teşvik eden de bu haber oldu. Bazen insanlar istediğini görüp istediğini görmüyor ve bunu daha çok bayanlar yapıyor. Birçok bayan bilinçlenmeyi duyarlılığı ikinci plana atıyor ve sadece kendi rahatlığını düşünüyor.

 
Toplam blog
: 120
: 522
Kayıt tarihi
: 15.12.10
 
 

His kaybı olmayan, sol tarafı felç, tekerlekli sandalyeli bir bedensel engelliyim... 1996 yılında..