Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Bahar düşleri

Bahar düşleri
 

...


<ı>Şimdi oturmuş bir ömrün toplamını hesaplamaya çalışıyorum… Anlamadınız demi… Anlamanızı beklemiyorum ki... Hayat göründüğü gibi midir, neler saklar bağrında… Ya hayatın süzgecinde geçip gelen bir ömrün sonucu kesin midir bu kadar… Bir ömrün toplamı ne eder, ne etmesi gerekir..? Ömrümün toplamı nedir..? Bir ömrün nelerini toplarsanız bir hayat eder… Sağlamasını da yapmak gerekir mi… Enini-boyunu, kaşını-gözünü, yüzünü-yüzsüzlüğünü, rengini-renksizliğini ve dilini düşündüm hayatın... Belki benim bulamadığım hayatın dili idi ya da hayatın gizli bir şifresi var benim bulamadığım… Belki de yanlış bir dünyada arıyorum, aradığım her neyse… Hayatın şifresini çözen var mı..?

Sonsuz bir zaman yolculuğuna çıkıyorum her bahar

Gün ile gece arasında bir yerlerdeyim

Zaman dilimleri yok artık

Gece çoktan günü karartı

Hüzün yapraklarını döküyor yanıma yöreme

Yağmur gözlerimi dövüyor

Yinede içimde çocuksu bir umut var gülüm

Gül diyorum sana gül

Gül ki umut çiçekleri yeşersin bu baharda

 
Toplam blog
: 137
: 1141
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

Aklımda sevdiğim şairlerden mısralarla yürüyorum. Yürümeyi unutmuş ve yeniden öğrenen bir çocuk gibi..