Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '11

 
Kategori
Özel Günler
 

Bahara doğmuşum Ben, Nevruz çocuğuyum

Bahara doğmuşum Ben, Nevruz çocuğuyum
 

Bahara Doğmuşum Ben, Nevruz Çocuğuyum...


Bahar dallarına, cemrelere aşığım 

Bazen bir papatya, bazen bir nergis, bazen de bir leylağım 

Çiçeklerin kokusuyla sarhoş 

Kara bulutlarla arkadaşım 

Yağmurla, şimşekle barışığım 

Zamansız sağanaklarla ıslanmış 

Asla yılmamışım 

Güneş doğmuş sevinmiş şükretmişim 

Sırlarımı kuşlarla paylaşmışım 

Bahara doğmuşum ben 

Benim gibi bir bahar çocuğuna aşığım 

Onunla mutlu olmuşum 

Onunla var olmuşum 

Ben bir bahar çocuğuyum 

Annem, babam baş tacım 

Kardeşim sırdaşım 

Güzel dostlarım yoldaşım 

Bahara doğmuşum ben 

Nevruz çocuğuyum 

Kazanmışım, kaybetmişim 

Ağlamışım, gülmüşüm 

Sevmişim, sevilmişim 

Hatırlamışım, hatırlanmışım 

Umudumu hiç kaybetmemişim 

Bahara doğmuşum ben 

Nevruz çocuğuyum 

İyi ki doğmuşum. 

 

 

 

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..