Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Bahçemdeki ulu çınar

Bahçemdeki ulu çınar
 

Sarardı yaprakların döküldü birden
Küstün mü bana nedir bu halin ey ulu çınar
Bilmez misin ki gönlümde senin ulu bir yerin var
Benim sensiz ne günüm var.

Geceleri dans ederdin rüzgârla birlikte
Yağmurda şarkılar söylerdin gök gürültüsüyle
Şimdi ne oldu da sesin soluğun çıkmaz oldu
Küstün mü bana ey ulu çınar.

Küsme bana ulu çınar, benim sensiz ne günüm var
Bilirsin senin benim gönlümde ne büyük bir yerin var
Kış geldi, yat uyu, bak, başucunda seni bekleyen biri var
Baharda uyandığında sana söyleyecek çok sırrım var.

Ben uyurken, evimi bahçemi kollardın
Sabah kalktığımda hayırla karşılardın
Ben sen siz, sen bensiz olmazsın
Küsme bana ey ulu çınar.

Bilirim sen benden çok yaşarsın
Ömrüne ömür katarsın
Bak ben bundan şikâyetçi değilim
Yine sen bana küsersin ey ulu çınar.

Ben sensiz olamam bilirsin
Amma sen bensiz olacaksın bilirim
Ardımdan ağlayacak mı sın bilmem amma
Asla sana vurdurmam bir balta
Ey ulu çınar küsme sevdalıyım ben sana.

 
Toplam blog
: 358
: 1023
Kayıt tarihi
: 03.09.08
 
 

  Ne elimde garantim var ikinci bir soluğu almaya Ne aklım erer dünyayı yıkıp ta yeniden ya..