Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bakar kördüm, sadece sana bakan bakar kör...

Bakar kördüm, sadece sana bakan bakar kör...
 

Sen hiç kaçak oldun mu? Nasıl mı? Sevdiğinin kalbine kaçarak....


Gözümden kalp gözüme iner, apansız seyirci kalırsın, o an....

Tek kişilik gösterimdir, belki de...Gözümden , gözüne sergilenen nar-ı aşkın tek gösterimlik bileti...Karşılıksız bir bilettir ; ömrümden ömrüne....

Senin sesini duymadan ahrazım herkese, bazen lâl, bazen âmâ......Bu gözler sana bakar , belki de bakar körüm aslında sadece sana bakan bakar kör...

Gündüz yok benim hecemde senle hep gece , hep gece...Senli dünyam belirir, senden habersiz rüyalarımla....Başrol mu? Hep sen...

Ben mi?

Yanında varla yok arası olan saatle dakikanın arasına sıkışan bir anlık umut,bir anlık heyecan, bir anlık sevda....

Yüzünü , gözünü, mühr-ü dudağına sürdüğün kimseyle paylaşmadığım havlun olurum, sebepsizce....

Niye diye sorma, seni kimseyle paylaşamazken, kokunun sindiği yerde sen olur dolanırım, dolanırım sessizce...Sonra seni benle kararım, tekrar tekrar buluşalım , diye....

Beliren karanlığın aydınlık yanı, dokunulmaz mabedim, sorgusuz sualsiz cennetim....Benliğimin bende olmasının tek sebebi... Olmasan  da olur ,diyemiyorum maalesef... Kararan gözlerime mahmur , görmeme sebep olan ışıldayan aşk yanın....

Gözlerim doğuyor, gecelere ve sana inat,üç kelimeye sıkışarak heceliyor...Sendeki ben , bende ki sen....Kalbimi esir alan beynim bırak , diyor..Geceye sıkışan hayali bir ad kalıyor ,elime yapışarak....Yüzüme , gamzeyle tebessüm bıraktıracak kadar, cüretkâr....Kalbime ritm artıracak kadar deli ediyor seni, beni....

Bakar körüm aslında, sadece sana bakan bakar kör...

Susardım  gözünden, kalbine kaçarak susardım....Beni bile anlamayan suretime bakarak...Kendimle çeliştiğim anlar oldu..Kaç kere , aldandım sana...Belki de kendimi aldatarak.....Cebime sıkışan ufak vesikalıklara inat...Cebime iliştiği içindi, kalbime ilişmeyen aşk...Desem de çıkmaz sokak olurdum, seni görünce ... Kalbinin çıkmaz sokağında, dolaşarak...

Sen hiç kaçak oldun mu? Nasıl mı?

Sevdiğinin kalbine kaçarak....

Beni benden alan şiirlerin vazgeçilmez rengi, kafiyemin sebebi, kalemin yazdıran tarifi, gün görmedik gözümü aydınlatan şems-i nur....

Hadi kendine itiraf et!

SENDE BAKAR KÖRSÜN ASLINDA, SADECE BANA BAKAN BAKAR KÖR......

 

YAZAN: GÜL DEMİR

 
Toplam blog
: 2
: 323
Kayıt tarihi
: 14.07.13
 
 

Selçuk Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi / Şair-Yazar Amatör fotoğrafçılık, Resim, Dans..