Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

Balıklama

Balıklama
 

Senin küçük kedinim ben ayaklarının dibinde
dünyayı çekip çeviren bir bilyanın içinde
içinde gözlerim uykuya her gün kapalı
kapalı bir evrenin attığı bir yalancı
yalan da değil bu , kapalı bir döngü aslında
aslında her yalan bir doğruyu gösterir
gösterir şairlerin dünyasında bir yerde
yerde kalmaz ama, gökte de hiç durmaz
durmaz deyince bu bir kuş değil ki
değil degil bir ince balık hiç değil
olsa olsa bir lied bu almanca söylenmiş
söylenmiş de ilk kez kim söylemiş
işte uzayıp gidiyor bu ince hikaye
kaybeden kazanan hiç bilinmiyor
kaşına kaşına kellik silinmiyor
affedersiniz sizi rahatsız ettim
bir şeyler yaptım belli
ne yaptım, hata yaptım,
ayık değildim
şiir bitti ama,
şimdi geri gelmiyor. 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..