Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Bana bakma

Yılkı yılkı dağlara bak…

Sokul sağrısına

Dirim gecenin.

Beni körpe diye

Beni korku diye

İzbede gömüt başı

Ağlatma…

Kulun

Kölen olayım

Bir sepet nergis olayım

Dolayım dolayım

Aklanayım..

Makas kuyrukları kesmez kırlangıçların

Yaprağımdan tut beni…

Yalnız mıyım

Buzsuz muyum

Katıksız

Tirbuşon bas

Som karanlığıma.

Kırkbeşliklerde kalsın bütün şarkılar

Namlusu soğuk

Islık çal…

Söver gibi

Hıçkırır gibi her gamda

Tragedyada zil takıp

Oynar gibi

Boynuna muska takar gibi

Çal…

Çok yaşa

Bütün yorgunluğunla.

Ağır gelir bu dünyaya

Bu yergi…

Çünkü anlıyorum

Kollarım gövdeme totem

Bin yıllık özlemin

Kemikleşmiş yazgısı…

Kim anlar dost…

Sefer tası büyüklüğünde açılır

Azalmaktan çoğalmış gözlerim

Öyle alıp başımı gidecek kadar zengin değilim

Seferberlik yıllarından kalma

Bütün tiren düdüklerim.

Katarlar hep tıklım tıkış

Çıldırmak dolusu

Dehşet dolusu

Neresinden gidilir bilmediğin bir yolun

Başlangıcı bu ilk adımlar

Hep paytak

Ve basıyor kahkahayı yol boyu

Kedi gözleri…

Bana bakma…

Yılkı yılkı dağlara bak…

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..