Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bana kalanlar

Bana kalanlar
 

Çok zamandır aklımda profilimi güncellemek, değiştirmek vardı. Kendimi anlatcak daha farklı, doğru kelimeler bulma telaşındaydım. Peki buldum mu dersek, bilemiyorum derim. Aynı size kendimi anlatmaya çalıştığım gibi anlatmaya çalışabilirim sadece. Hadi bakalım anlat kendini dendiğinde ne söylenirse söylensin, sanki sözler çok yapay , samimi durmuyor gibi geliyor bana. Ben beni bilirim de , şöyleyim, böyleyim diye anlatmak gerçekçi gelmiyor bana.İşte diyorlar kendin hakkında biraz bilgi ver, bu yeterli bize. Ne bileyim işte ben kendimi daha çok, çok sevdiğim şiirlerimle, şarkılarımla anlatmayı seviyorum .Hani yazdıklarımı okuyanlar bilirler ya, anlatmak istediğim konuya dair bir şarkıyla, bir yazıyla yazıma başlamak adetimdir, en sevdiğim alışkanlığımdır.

Bazen sadece beni anlattığını düşündüğüm çok sevdiğim sevgili şairlerin , yazarların yazıları, sevgili şarkılarım mümkünse hep benle kalsın.Vazgeçmeye niyetim yok .Ne o yazılanları , yazdıklarımı okumaktan usanır ruhum ne de sevdiğim şarkıları defalarca dinlemekten , yazılarıma ortak etmekten ...

Bir haftayı daha bitirmeye başladığımız cumanın habercisi , sevgili perşembe akşamı mesaimin sonuna geliyorum.Ruhum bugün biraz sıkıntılı , güne de fena başlamamıştım aslında ama iyi gitmedi işte.Bakalım akşam nasıl oluncak, daha keyifli bitmesine dair umudum var .Eeeeh hüzünü çok seven ben , bir iki saattir işyerinden bir arkadaşımın dinlettiği dön diye bir şarkyı dinliyorum.Şarkıyı söyleyen ses sanırım yeni seslerden biri .Müzik geçmişini bilmiyorum ama muhtelemen tahminim albümü olmasa da kendi camiasında tanınıyordur veya müzik çalışmaları olmuştur .Her neyse söze gelirsek şarkı beni duygu yüklü bir dolu an'a götürdü.

Ayrılık cümlelerim de kaç saattir dalgın edalarda dinlediğim dön şarkısı olsun.Ağzına ve yüreğine sağlık, Gökhan Türkmen

Bir gözlerin vardı, gözyaşım kaldı
Bir yüreğin vardı, hatıram kaldı
Bir sözlerin vardı, sitemim kaldı
Bir hayat aşkın vardı, yitti yarım kaldı

Son bir acım vardı, oda sensiz kaldı
Ahh bu canım güllere yandı, sensiz nefes aldı
Yar yalan değildi, bir rüya gibiydi
Bitti, yüreğimde acısı kaldı

Dön nasıl kimle nerdeysen
Dön beni biraz sevdiysen
Dön, yüreğimde hasret çaresiz kaldı

Sevgiyle ,

 
Toplam blog
: 61
: 1257
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

  Bir şair, bize Güzellikten Söz Et, dedi. O da yanıtladı: ''Nerede arayıp, nerede bulacaksınız g..