Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '18

 
Kategori
Şiir
 

Bana Sahip Olmak İstiyorsan, Beni Beklersin

Bana Sahip Olmak İstiyorsan, Beni Beklersin
 

Tacettin Saraç Naco " kendi yazar'lık, şair'lik felsefi kaleminden.


Eğer gerçekten ciddiysen,
bana sahip olmak istiyorsan,
beni beklersin.
Ben meşgul bir insanım çünkü.
İşim,
Sanatım,
sorumluluk sahibi bir insanım çünkü.
Ben öyle başıboş ayaş,
sarhoş,
berduş,
tembel,
tecrübesiz,
terbiyesiz biri değilim çünkü.
İstediğin her an hemen sana gelemem.
Amma bi geldim mi,
gelişimle seni çok mutlu ederim.
Doyamazsın bana.
Bunu da bilesin istedim.
Madem beni çok istiyorsun,
o zaman bekle.
Madem beni istemiyorsan,
demek ki sahte bi yalansın.
Artık karar senin !

  • --------------   --------------  --------------
  • Söz / Şiir : TACETTİN SARAÇ NACO  ' kendi yazar'lık, şair'lik felsefi kaleminden. Vitamin gibi , zamanın vitamini, şifa veren, şifalı tedavi edici " TACETTİN SARAÇ NACO ' söz eserleri. 
  • Tüm telif hakları  " TACETTİN SARAÇ NACO ' ya aittir. 
  • ......
  • ......
  • twitter.com/tacettinsarac 
  • instagram.com/tacettinsarac 
  • facebook.com/tacettinsaracnaco  ( Resmi Fan Page, like me, beğen paylaşım platformu sitesi )
  • ....
  • ....
  • ....
 
Toplam blog
: 64
: 752
Kayıt tarihi
: 27.01.13
 
 

Ben kimim ? Müzik Yapımcısı-Prodüktör. İstanbul Unkapanı Plakçılar Çarşısında-Müzik camiasında ve..