Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Bana sensizliği anlatma

Bana sensizliği anlatma
 

Uzaklık bazen içindedir insanın ve yoktur mümkünü kurtulmanın.


En güzel yerinde bıraktım kalemimi,                                                                                                       sana yazdığım şiirlerin.                                                                                                                               Yarı dolu bir sayfa                                                                                                                                         ve yarı dolu bir bardak duruyor şimdi                                                                                                       masamın orta yerinde. 

Sana aşk dolu şiirler yazamam,
Ceketimi alıp gitmek var bu gün aklımda. 
Tek bir söz bile yazamam, anla. 
Pencere kenarlarından sızan rüzgârlar bile 
Alay ediyor yalnızlığımla. 

Diyorsun ki, kal bu şehirde

ve sakın pencereni açık bırakma.
Çıkıp gitmek                                                                                                                                                 öyle kolay değil diyorsun, 
bu yağmurlu akşamlarda. 


Gidersen,                                                                                                                                                       ıslanır anıların diyorsun, 
Kurutamazsın                                                                                                                                               gittiğin o eksik baharlarda.

Biliyorum sevdiğim biliyorum, 
Bana sensizliği anlatma.  

Hüseyin Çatal "Bozkır Yolculukları" 

 
Toplam blog
: 8
: 175
Kayıt tarihi
: 02.12.11
 
 

Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü mezunuyum. Yaşama farklı bir pencereden..