Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '07

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

Bankaların kart vurgunu...

Heryıl kart aidatı ödemeyin, iptal edin...

Türkiye'de birçok banka kredi kartlarını müşetiye sunarken aidat alınacağını söylemiyor, tutturabildiği miktarda (30-35-40-50 YTL) yıllık kart aidatı alıyorlar.Ve birçok insan sesini çıkarmıyor...Hatta vadesiz hesaplardan hesap işletim ücreti adı altında para alıyorlar...
Ne zaman yeneceğiz bu sessizliğimizi, çok merak ediyorum..Ne zaman bize sorulmadan-bize söylenmeden, bizim hesaplarımızdan kredi kartı aidatı alınmasına itiraz edeceğiz..Bizler kabullendikce; Örneğin X banka 1 milyon müşterisinden 35.-YTL den 35.000.000.-YTL haksız kazanc alacak.Bunun adı soygun değil midir? Yeterince gelişmiş kişiliğe sahip olan ilkeli insanların bu durma göz yummasına anlam veremiyorum.. Çevirin gazetelerin sayfalarını 50.-YTL için cinayet haberlerini görürsünüz.. Ceza evlerinde; Yargıda 50.-YTL lik gıda çalıp yargılananlara, yatanlara rastlarsınız. Aslına bakarsanız konu temelde bir sistem bozukluğuna, başı boşluğa dayanır.Toplumun sistemi güçlü bir yargıya sahip olsa, kurumlar ve insanlar arası ilişkiler ahlak anlayışına, sağlam temellere dayalı olsa sanırım böyle bir uygulama yapılmaz.
Ben extremde aidat aldığını belirten bankanın kredi kartını iptal ettirdim, tüm duyarlı insanlara duyurulur...
saygılarımla,
Sayım Özselimoğlu
Adana
.................................................................................................................................................
işte belgesi

Finansbankın Card Finans kartını kullanmaktayım.İlk alındığında kart maliyeti diyerek aidat alınmasını hoş karşıladım.
Her yıl 35.- YTL alınmasına ise itiraz ediyorum.Bu kullanıcılara söylenmeden-sorulmadan, onayım alınmadan tahsil edilmektedir. bunun adı bir nevi soygun mudur.? Ve Finansbankın kendi sitesindeki işlem ücretleri menüsünde de böyle bir ücret yoktur. Kartınızı kullanmayacağımdan, Extremde görülen 35.-YTL in iadesini ve CardFinansın iptalini rica ederim.

18/08/2007

Yıllık Kart Aidatı

35.00

0.00 - 0

0.00

 
Toplam blog
: 4
: 374
Kayıt tarihi
: 21.09.06
 
 

Araştırmacı, gezmeyi seven, fahri gazeteci.....