Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '07

 
Kategori
Ankara
 

Baş sağlığı

Baş sağlığı
 

Dün yaşanan olayları kınıyorum .Kökeni ve niyeti ne olursa olsun insan kanı dökülen tüm saldırıları kınıyorum. Misâkı-Milli sınırları içinde yaşayan ve kendini Ne Mutlu Türküm diyerek, bu topraklara gönül veren tüm Türk ulusunun ve Ankara halkının acılarına katılıyor , ölenlere rahmet, yaralı olanlara acil şifalar diliyorum. Sizlerden de bu tür olaylara tepkinizi bekliyorum. Konu ile ilgili görüş ve düşüncelerinizi bizimle paylaşırsanız, bu sayfada yayınlayıp tüm Türk halkı ile paylaşabiliriz.

Tekrar tüm Ankara halkına ve Türkiye’ye geçmiş olsun dileklerimi sunuyor, ölenlere rahmet, yaralı olanlara acil şifalar diliyorum.

 
Toplam blog
: 405
: 914
Kayıt tarihi
: 19.04.07
 
 

Okumayı ve kendimce yazmayı severim. Samimi eleştirilere açık biriyimdir. ..