Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Başarı öyküsü (azmin zaferi)

Başarı öyküsü (azmin zaferi)
 

GOOGLE; GÖRSELLER


İlköğretim mezunuydu. Çalıştı, kazandı.. Öğretmen olacak!!

Bugün aldığım çok güzel bir haberi, sizlere örnek olması açısından anlatmak istiyorum.

Yaklaşık 4 yıl önce gitar kursuna başlamıştım.

Kurstaki öğrencilerin içinde malüm yaşı en fazla olan bendim diyebilirdim. Benim gibi bir arkadaş daha vardı.. ancak hocamız çok saygılı ve anlayışlı bir insandı.

Hocam, buyurun, hocam biraz gayret… gibi sözlerle, bizlere oldukça sabırlı davranarak, hem gitarı sevdirdi hem de öğretti diyebiliriz. Neyse esas konu o değil…

Kurstaki öğrencilerden biri, bir genç kızımız da, sürekli benim çabalarımı gördükçe, hocam hayran kalıyorum sizin bu çabanıza diyordu.

Ders aralarında, sürekli bana özendiğini, öğretmen olmak istediğini, ancak sadece ilköğretimi bitirdiğini anlatıyor… keşke ben de sizin gibi öğretmen olabilsem, en çok istediğim şey öğretmenlik diyordu.

Bir gün ona, neden dışarıdan lise bitirme sınavlarına girmediğini sordum…

Bilmiyorum, yaşım geçti artık dedi..

Kaç yaşındasın dediğimde; 25 yaşında olduğunu ifade etti. Şu anda 29 yaşında oluyor :)

Geç değil, istersen dışarıdan liseyi bitirip, sonra da üniversite sınavını kazanabilirsin dedim.

- Gerçekten, başarabilir miyim hocam dedi.

- Elbette başarabilirisin, yeter ki iste, azmin elinden bir şey kurtulamaz dedim.

- O konuşmadan sonra, lise sınavlarına müracaat etti..

- Nasıl çalışabileceğini sordu.. anlattım…

- Kurs bitti ama ara ara telefonda konuşuyorduk, sürekli lise sınavlarına girdiğini, birer birer derslerini nasıl geçtiğini anlatıyordu…

- Geçen yıl liseyi bitirmişti fakat, öss yi kazanamamıştı..

- Geçen yıldan bu yana da, bir daha telefonla görüşmedik, evime de gelmedi

Bugün, telefon açtı, bu kızımız… Hocam dediği anda, sesinden çok mutlu bir haber vereceğini anlamıştım..

Hocam biliyor musunuz ben Aydın Adnan Menderes Üniv Müzik öğretmenliğini kazandım dedi

Yarın da Marmara Üniv de ikinci bir tercih olarak, müzikten sınava gireceğim, kazanırsam Marmara da okumak istiyorum, kazamazsam, Aydın’a gidip okuyacağım, sonra da üniversitede kalmak istiyorum dedi

Nasıl sevindim, bilemezsin dedim

Biliyorum hocam biliyorum, onun için size haber verdim

İyi ki sizinle tanışmışım ve sizi örnek almışım.. size nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum dedi..

Sen bu mutlu haberi vermekle, beni öyle mutlu ettin ki dedim..

Hocam, yarınki sınavım için dua edin olur mu dedi..

Etmez miyim, tüm başarılar senin olsun.. Allah yardımcın olsun dedim ve telefonu kapattım.

Yazıyı okuyan değerli arkadaşlar, gördüğünüz gibi azmin elinden kurtuluş yok..

Üstelik dershaneye bile gitmeden kendi çabalarıyla kazandı.
İşte, bunun adı ... azmin zaferidir.

Okumanın yaşı olmaz, eğer yazıyı okurken keşke bende zamanında okusaydım da, şu veya bu meslek sahibi olsaydım diyorsanız, ya da ne bileyim keşke bir hukuk, basın yayın … okusaydım gibi düşünceniz varsa, hiç düşünmeden adım atın ve başlayın çalışmaya.

Her zaman söylediğim bir söz var; İSTEMEK BAŞARMAKTIR, YETER Kİ İSTEYİN

Esenlikler dilerim…

 
Toplam blog
: 287
: 13046
Kayıt tarihi
: 22.11.08
 
 

Öğretmenlik yapıyorum ve anneyim. Çocukları çok seviyorum. Yüreği sevgi dolu olan insanlara, sela..