Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '18

 
Kategori
Magazin
 

Başarılı Kadınlar

Başarılı Kadınlar
 

Başarılı ve Güzel Kadınlar,
Kocaeli size hayran kaldı
Farkında mısınız?
Sıradan hayatlarımıza renkler kattınız. Hem de bir renk değil, birçok renk…

Geçtiğimiz akşam gerçekleştirdiğiniz yaza merhaba partisi ile de uzun süre adınızdan söz ettireceksiniz.

Evet, Kocaeli Life Dergisi sahipleri Serpil Çolak ve Zeynep Akar’dan bahsediyorum.

Güzel kadınlar…
İki yıl önce Kocaeli’de ki dergi açığını kapattınız. Üst üste çıkardığınız güzel sayılarla her ay kendinizden söz ettirdiniz.

Yaza merhaba partisine Sevgili arkadaşım ve derginin Yayın Editörü Eylem Selvi Arı’nın daveti üzerine katıldım.

Hayal Kahvesinden içeri girdiğim andan ortamın büyüsüne kapılarak işte Serpil ve Zeynep hanım farkı bu dedim.  Her şey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüştü. Gecenin ilerleyen saatlerinde davetlilere sürpriz hediyeler verildi.

Hatta şanslı bir davetliye Bodrum’da tatil hediye edildi.  Ardından da Gül Özgüner Altın tarafından muhteşem bir konser verildi.

Ben bu geceye katılmaktan büyük mutluluk duydum. Kendilerine teşekkürlerimi sunuyor ve bu güzel kadınları emeklerinden dolayı tebrik ediyorum.


…………………………….

Söylemesem olmaz güzel bir şarkı MFÖ’den yaşın 19

Kitap ise Sabahattin Ali “Kürk Mantolu Madonna”

 

 
Toplam blog
: 10
: 142
Kayıt tarihi
: 31.12.17
 
 

yazmayı seviyorum ..