Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Başbakan'ın asmamızı istediği bayrak bu mu?

Başbakan'ın asmamızı istediği bayrak bu mu?
 

Sayın Başbakan sonunda Türk Bayrağı ile barıştı!..

Ancak hala Türk halkı demekten özenle itina ediyor…

Türk Bayrağı ile barıştı dedik, ama hangi Türk Bayrağı ile?

Normal Türk Bayrağını anlatmaya gerek yok sanırım. Bir de Mustafa Kemal Atatürk resimli Türk Bayrakları var. Normal bayraktan çok Atatürk resimli bayraklar bu günlerde piyasada ve evlerin pencerelerinde, balkonlarında…

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan Kayseri’de Milli İradeye Saygı mitinginde konuştu. Konuşmasının büyük bölümünde Gez Parkı eylemine ağır eleştiriler yöneten Başbakan Erdoğan 'Duran Adam' eylemleri içinse "En büyük hayali bunların tüm Türkiye’nin duran adam olmasıydı. Hamdolsun artık kendileri duran adam oldular" diyerek iğnelemeye devam etti. 

1 saatten fazla konuşan Erdoğan konuşmasının sonunda taraftarlarından camlarına bayrak asmalarını istedi ve ilginç bir vurgu yaptı. Erdoğan, "Şimdi benim sizden bir ricam var. Sincan’dan başlattığımız bayrak kampanyasını devam ettireceksiniz Balkonlarımıza camlarınıza bayrağımızı asacağız. Bayrak yasasına uygun olan bayrağımızı asmanızı istiyorum. Balkonlar pencereler ay yıldızlı bayrağımızla süslensin" dedi.

Hangi Bayrak olduğunu söylemedi.

Ama daha önce söylediği normal bayraktı!

Bende bayrak asmasını seviyorum. Bu ülkeyi kurtarıp kuran ve bu günlere gelmesini sağlayan Atatürklü Ay Yıldızlı bayrağımızı. Bu nedenle evimin balkonuna kocaman Atatürk resimli bir Türk Bayrağı astım. Bu bayrağı asalı en az üç ay oldu. Hiç de değiştirmeye niyetim yok.

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..