Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '14

 
Kategori
Dünya
 

Başbakan özür dileyerek istifa etti...

Başbakan özür dileyerek istifa etti...
 

Başbakan kendisine gönderilen 3 bin dolar değerindeki hediyeyi beyan etmediği için istifa etti. İstifasını duyurmak için yaptığı basın toplantısında;    "...  sorumluluk ve mesuliyete inanan birisi olarak hareketlerimin sonuçlarına katlanmayı kabul ediyorum" dedi.

Aman, heyecanlanmayın dostlar. İstifa eden, Avustralya Yeni Güney Galler eyaletinin Liberal Partili Başbakanı Barry O'Farrell.

Beyan edilmeyen ise, bir şişe şarap.

Muhterem, "İçtimse, ben içtim... İçindekini sirke zannediyordum... Bu şişeyi bana gönderenler haindir, haşhaşidir" demeyi akıl edememiş. Avustralya halkı da, "İyi içiyor ama çalışıyor" diyememiş dolayısıyla.

Biliyorsunuz hüpletme, lüpletme, kutulama, ihaleleme, peşkeşleme, makaralama, taklalama ve sıfırlama helal!

Şükürler olsun ki şarap haram!

Düşünsenize; ayık kafayla başımıza bu çoraplar örülüyorsa, ya bir de şarap serbest olsaydı!

İstife eden Barry O'Farrell, verdiği ifadede, 'şarabı içtiğimi hatırlamıyorum' demiş. Bizimkilerin içmemelerinin bir iyi tarafı da, öbür dünyadaki sorguda, 'biraz içmiştim, kafam iyiydi, hatırlamıyorum' diyemeyecekler.

İZMİR, 19 Nisan 2014.

 
Toplam blog
: 159
: 1303
Kayıt tarihi
: 19.06.12
 
 

1963 yılında Balıkesir'in şirin ilçesi Erdek'te doğdum. Yüksek lisans eğitimimi Dokuz Eylül Ünive..