Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '10

 
Kategori
Siyaset
 

Başbakanımızı Sevmeyenler Hata Yapıyorlar..!

Başbakanımızı Sevmeyenler Hata Yapıyorlar..!
 

Öner Samanlı, Başbakanlık Taraftarı Müsteşarlığına mı getiriliyor..?


Başbakanımızı sevdiğim için kızanlar var…

Niye kızıyorsun ki kardeşim..!

Sende harbi harbi konuş, seveyim seni…

Sende bugün başka, yarın başka konuşmayı bil, daha da çok seveyim seni…

Sende kim sana taş atarsa atsın, taşla verme cevabını, çamur at, vallahi dalmazsam o çamur çukuruna, adiyim emi...!

Şeb-i Aruza gittin mi sen hiç..?

Dinledin mi, huşu içerisinde, ney ile kudümü….?

İzledin mi, semazeni ulaşırken manevi ruh aleminden, ‘Alan’da veren de Allah’ diye diye..?

Okudun mu bilmem kaçıncı kez “Mesnevi” deki ilahi mesajlarını o, Yüce Mevlana’nın..?

N’apıyor..?

Mevlana anma törenlerine katılıyor,

“Ya Göründüğün Gibi Ol, Ya da Olduğun Gibi Görün”” üyor.

Bu arada kendisine “Fahri Semazen Doktoru” unvanının da verilmesinden yanayım.

Oysa adamcağız, hem bunları yapıyor, hem de hiç değilse iki yüzlü davranmıyor…

Harbi bir kere, ikincisi yok….

Günümüzün diğer insanları gibi kıvırtmıyor..!

“Ya Göründüğün Gibi Ol, Ya da Olduğun Gibi Görün””eceği yerde aynen öyle görünüyor

Mesela kalkıyor, Davos’ta “Van Minute” diye İsrail’e kafa tutuyor…

Kafa tutup da, tüm Arap aleminin desteğini, arkasına almadı mı..?

Bu güne kadar, Atatürk’ten sonra, dünyaya adalet ve hukuk dersini veren oldu mu…?

Tabiî ki seveceğim, hatta yakalarsam öpeceğim…


Yapmayın haksızlık etmeyin…!

Ben başbakanımı seviyorum kardeşim…!


Sonra, gidiyor ABD’de İsrail Devlet yetkilileri ile ülkeler arası menfaatlerimize yönelik büyük antlaşmalar imzalıyor…

Allah razı olsun bakın sayesinde, İsrail yapımı “Heron” pilotsuz uçaklarımızla her gün, her an PKK’lı teröristleri dağ ova izleyip, onların eşkiyalıklarından mezalimlerinden korunuyoruz…

Son yıllarda hiç PKK’ya karşı şehit verdiğimizi duyuyor musunuz..?

Kentlerde bombalı eylemler oluyor mu..?

Köyler basılıyor mu…?


Askeri kışlalara saldırılıyor da, askerler onlu yirmili şehit ediliyor mu…?

Kardeşim bükemediğin bileği öpeceksin..!

Tabiî ki seveceğim, hatta yakalarsam öpeceğim…

Yapmayın haksızlık etmeyin…!

Ben başbakanımı seviyorum kardeşim…!


Benim Başbakanım, gelmiş mi, %47 oyla iktidara hepsi bu…

Sokakta millet istediği kadar ben oy vermedim diye yalan söylemeye devam ede dursun, gökten zembille düşmedi ya, benim başbakanım, adil davranmayana da, karşıyım..!


Sen vermedin de, bende zaten hiç oy kullanmadım, pekala ilahiden mi geldi bu %47oylar, doğru ol, senide seveyim..!

Adaletle kalkındırıyor mu bu milleti, tabiî ki seveceğim, hatta yakalarsam öpeceğim…


Ya Göründüğün Gibi Ol, Yada Olduğun Gibi Görün”” müyor…

İşte bu nedenle, seviyorum bu da iki..!

Yani; Hiçbir sorunun cevabını vermekten çekinmiyor ve kaçamak davranmıyor.

Mesela oğlu için, bu çocuk nasıl koskocaman gemi aldı diyenlere veriyor anında cevabı.

Ne diyor;

Başbakan Erdoğan: “Oğlum Gemi Değil, Gemicik Aldı”

Diyerek net cevap veriyor.

Yani eskiden beri gördüğümüz siyasetçiler gibi davranmıyor. Kaçar göçer yanıtlar vermiyor.

Harbi harbi, Kasımpaşalı gibi, veriyor yanıtlarını..!

Sana senin tayfana engel olan mı var, git sahil kentlerine binlerce gemide var, gemicikte…

Seç beğen sende al, engel olan var mı…?


Kılık Kıyafet Kanunu, Anayasa, Ceza yasaları, Türk Medeni Kanunu hepsini, müeyyideleri ile biliyor, …

Ama harbiden, ne diyor; “Türban için yıllardır sabır dedik”

Sabrımız taşarsa bu milleti meydanlara döker %70 lerle iktidara yeniden geliriz diyor…

Var mı sende böyle mangal gibi yürek…

İster atıyor, ister tutuyor o seni ilgilendirmez…

Sen işine bak, dersine çalış, varsa gücün gel sende iktidar ol, önünü yolunu kesen mi var…

Var mı benim başbakanım gibi bir lideri olan parti, bana da göster, hiç değilse oy vermek nasip olsun…

Gelsin o iktidara…

Öpeyim onu da…

Seni ilgilendiren yıllardır boş işler….

Atsa da tutsa da, benim başbakanım bu işi fevkalade iyi biliyor…!

Gemi ile gemiciğin tanımlamasına açıklık getirdiği için, sözlük ve ansiklopedilere kaynak oluşturduğu için seviyorum.

Ne diyor;

Başbakan Erdoğan: Oğlunun Gemi Almasının Abartıldığını Belirtti. Erdoğan, "Gemi Var Gemicik Var" (NTV Haber)


İşte bu nedenle de seviyorum bu da üç..!

Salt insan değil tüm sevgilere yürek kapılarını sonuna kadar açmış bir gönül sultanı olan Mevlana, ne demiş;

“ Gene gel! gene gel..!

Her ne isen gene gel..!
Kafirsen, ateşe tapıyorsan,

Puta tapıyorsan da, gene gel,
Bu bizim dergahımız umutsuzluk dergahı değil,
Yüz kere tövbeni bozmuşsan da gene gel..!"

Benim başbakanım aynen bu deyişe uygun davranıyor…

Bozsa da, bozmasa da bir şeyleri, deniz dalgalı da olsa, varsa bir açılış Bozcaada’ya gitmem demiyor…

Üstelik, Heybeliada da yıllardır, ülkemizdeki hiçbir iktidarın başaramadığını başararak, açılamayan ruhban okulunu gerici dediğiniz bu adam paşa paşa açıyor..

Çünkü neden, paşa paşa açıyor…?

Kasımpaşalı…!


İşte bu nedenle paşa paşa, paşalar, “Ergenekon” zanlısı sanılarak, kışlalardan mahpushaneye yollanıyor…

Varsa boynumuzun borcu, bu canı bu millet için veririz diyor…

Anatamire giden tankı görünce, şapkasını alıp da kaçmıyor…

Zaten benzememek için onlara, ne fötr nede kasket takıyor…

İşte bu nedenle, seviyorum bu da dört..!


İnsanlık Üniversitesi kurucu daimi rektörü, Mevlana, insanlığa sevgi, birlik ve aşk mesajı veriyor.

En tatlı sesler, onun konservatuarında ahenkleşip beste oluyor, en gerçek bilgi onun enstitüsünde metotlaşıyor.

“Hergün bir yerden bir yere göçmek ne iyi,
Hergün bir yere konmak ne güzel,
Bulanmadan, donmadan akmak ne hoş,
Dünle beraber gitti cancağızım,
Ne kadar söz varsa düne ait,
Şimdi yeni şeyler söylemek lazım..”

Benim başbakanım gerektiğinde bugün gibi konuşuyor…

Dün dündür bugün bugün tartışmasına hiç girmiyor…

Benim başbakanım yarın yada dün söylediklerinden tamamen farklı konuşuyor ama dün ile ilgilenmiyor…

İsterse, “Ya Göründüğün Gibi Ol, Yada Olduğun Gibi Görün” üyor, …

İsterse, “Ya Göründüğün Gibi Ol, Yada Olduğun Gibi Görün” müyor…

İsterse, üstünlerin hukukundan yana olmayıp, hukukun üstünlüğünü dünyaya duyurmayı biliyor…

İsterse de, hukukun üstünlüğünün ülkemde gereğini yapıyor…

Sen sevsen de sevmesen de ben seviyorum….


Geçen gün rüyama girmişti kendileri….

“Öner, Öner bak seni milletvekili yapayım dedim, AKP’den olmaz dedin, karşı geldin, beni sevmedin..!

Öner Hoca; aklını başına devşir, gücümü gör, ben istersem görünür, göründüğüm gibi olurum, istersem de görünmediğim gibi görünür olurum…

Ya arkadaş,


Nasıl sevmeyeyim ben böyle başbakanı…?


İşte bu nedenle seviyorum bu da beş..!


Öner SAMANLI

 
Toplam blog
: 295
: 3087
Kayıt tarihi
: 22.08.08
 
 

Prof.Dr. Öner Samanlı, yıllarını eğitim ve öğretim faaliyetlerine adamış, birçok bilimsel makalen..