Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU

http://blog.milliyet.com.tr/turk35

19 Ekim '11

 
Kategori
Güncel
 

Başımız sağ olacak mı?

Başımız sağolsun diyerek gece bir acıyla yattım, sabah bin acıyla uyandım başımız sağolsun diyerek. Artık gözden akan yaşlar kor oldu ciğerleri yakıyor, hem de söyledikleri gibi düştüğü yeri değil her yeri yakıyor.

İçimden geçenleri yazsam onay alamam biliyorum, ama beni tanıyan zaten anlamıştır saygılarımı kimlere nerelere yolladığımı.

Ağlayan anaları düşündükce içim parçalanıyor, evladını bir daha koklayamayacak olmalarının acısını bir anne olarak çok iyi anlıyorum. Ve düşünüyorum başımız sağolsun ne demek?

Bu acıyı hissettıkce başımız sağolsun diyemiyorum, çünkü bu acıyla hiçbir şey sağolmaz. Evet vatan bile sağolmaz.

Vatanın sağolması için top yekün çabalamak lazım.

Eğer bir günde 26 fidan düşüyorsa toprağa ve bunun hesabı sorulamıyorsa hala ne baş sağolur ne vatan.

 
Toplam blog
: 124
: 1137
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Danimarkada yaşayan bir İzmir'liyim. Hiç de sanıldığı gibi yurtdışında olduğum için milliyetçi değil..