Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '12

 
Kategori
Öykü
Okunma Sayısı
320
 

Başına Kar yağsın emi //

Başına Kar yağsın emi //
 

Bana bak kadın

getir hele gulağını bana doğru,

şöyle iyicene uzat

bişi söylüycem gulağına  …

he, de bakalım, gene ne deycen  goca herif

hele uzan bana doğru , iyice ver gulağını bu yana da, dinle

söyle herif, ne diyceksen di bahalım

ama kime duymasın …..

neymiş ki?

ama kimse görmesin …..

hadi canııım merahlandırma adamıda  di ne diyeceksen di  garii

ama, kimseler bilmesin ….

iyi de ne diycen bilmiyom ki

ne mi diycem

dimeye diycem de biraz utanıyom senden valla bak gız

alah alahhh !

utanıyon maasem de niye diycen ki

şiiii diyoom !.

ne diyoon?

bu aşam diyoom, erken yatsak diyom

nedenmiş o ?

haaaaa … anladım, valla anladım şincik ne diyceğini

neyi anladın be garı ?

bakışından anladım, git heriiiif, gudurdun mu n’ettin sen, şeytana mı uyucaz bu yaştan sonra . Başına gar yağsın emiii !. el alem ne der bize amma yaptın haaa, senin aklın fikrin halâ başka şeylerde  elehaam !

sabah erken kalkalım da, vaat iken torunları sevmeye gidelim karşı köye diyecektim oysa, çok özledim onları ,çoook ….

e, şunu açıkca söylesen olmaz mı da, kırk dereden su taşırsın  be herif

torunları özledim demeye utandım da ondan dır lâfı ağzımda gezindirip durmam da  torun sevmek, torunları özlemek ne zamandan beri ayıp-günah oldu bre goca herif

akılma da başka başka  şeyler düşürürsün de, içimdeki şeytanı dürtlersin öyle

- İyi, hadi yatalım öyleyse

hayırlı geceler  …

 

muzaffer yıldırım

  

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 1613
Toplam yorum
: 110
Toplam mesaj
: 16
Ort. okunma sayısı
: 174
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster